کد خبر 1298253
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
مزارشهدا نشانه ایستادگی یک ملت

با حضور در مزار شهدا یاد سلحشوری مردانی از جنس نور با قلبی از دریا و افکاری ناب که عزت برای کشور آفریدند در دل زنده می‌شود.

به گزارش مشرق،  آخر هفته سری به مزار شهدا زدیم تا از حال و هوای آنجا در روزهای کرونایی با خبر شویم.

مرد میانسالی را دیدم که گفت: معمولا پنج شنبه عصر یا صبح جمعه در مزار شهدا حضور دارم و حتما هفته‌ای یکبار می‌آیم و از شهیدان برای گره گشایی کمک می‌گیرم و رزق هفته‌ی خود را هم می‌گیرم.

مادر شهیدی را دیدم که دلتنگ فزرندش بود و گفت:همیشه به دیدن پسرم می‌آیم.

دیگری گفت: شهدا به خاطر خدا رفتند به همین علت نور خدا در وجودشان بود و وقتی در این مکان هستیم آن نور را حس کرده و آرامش می‌گیریم.

چشمم به سنگ نوشته‌ها می‌افتاد می‌گفتم چه می‌شود وقتی پای خاک و مملکت به میان می‌آید از سرباز و سردارش گرفته همه بسیج می‌شوند و به میدان می‌آیند

بانوی میانسالی گفت: اصلی‌ترین درسی که از شهدا می‌توان گرفت درس عاشقی است آن‌ها عاشق بودند که از جانشان گذشتند و به خاطر آرمان هایشان رفتند

خواهر شهید رئوفی فرد تنها شهید خلبان استانمانمان هم از برادر شهیدش گفت: اعتقاد راسخ به نماز اول وقت داشت و علمدار حسین بود و همچون مولایش سرش از بدن جدا شد و به جمع شهدا پیوست.

از این حرف خواهر شهید می‌توان فهمید رمز شهدا با خدا بودن و اخلاص است.

فراموش نکنیم در هوایی تنفس می‌کنیم که بوی شهدا می‌دهد و در زمینی پا می‌گذاریم و راه می‌رویم که از خون شهدا گلگون است و شهدا بر همه اعمال ما ناظرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    خدایا شاهدی تنها جایی با عشق میروم مزار این شهدای عزیز اینقدر دلم میخواست جای این عزیزها اونجا باشم صد افسوس که لیاقت ندارم و بار گناهی دارم سنگین همیشه قسمشون میدهم واسطه بین من وخدا شوند چون مظلوم تر از اینها نداریم وخدا را به خون مظلوم قسم مشکلات کشور وملت ایران حل شود .آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس