واکنش فدراسیون فوتبال به پست اعتراض بازیکنان تیم ملی

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد پست مشترک بازیکنان تیم ملی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره اعتراض بازیکنان تیم ملی به فدراسیون اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: 

*هر چیزی که از جانب بازیکنان تیم ملی مطرح شده قابل توجه است. پیش تر هم اشاره کردیم تیم ملی نیاز به حمایت دارد و امیدواریم همه در کنار فدراسیون قرار بگیرند. 

*تیم ملی متعلق به همه مردم ایران است و ما هم تلاش می‌کنیم شرایط را برای موفقیت فراهم کنیم. عزیزی خادم در تلاش است که مشکلات را بر طرف کند. باز هم از همه دوستان خواهش می‌کنم همین امروز کنار تیم ملی باشند.

*اتفاقاتی که در لبنان رخ داد قابل توجه بود. اگر اشتباه نکنم این تیم ۶ سال در کشور خود نباخته بود و ما هم نیاز داشتیم این بازی را ببریم. اگر امتیاز از دست می‌دادیم لبنان مدعی می‌شد و از طرف دیگر کره جنوبی صدرنشینی ما را به خطر می‌انداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • گمنام IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    9 3
    باید به مشکلات رسیدگی شود و پاداش ها پرداخت شود ولی.... از پشت دوربین، شسته شدن لباس مشخص نیست... اینکار چند بازیکن فقط آبروی ایران را میبرد، تو این اوضاع اقتصادی کشور حالا تو لباساتو چندبار بشوری بپوشی به جایی برنمیخوره.... این خبر شده دست مایه شبکات خارجی. توی فوتبالیست که ادعا میکنی طرفدار مردم هستی، از خودت چی گذاشتی برای مردم؟؟؟ با پول و ثروت ملی شدی فوتبالیست حالا همونم داری زیر سوال میبری؟
  • ناآشنا IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    14 9
    آقای شریفی هیچ وقت تیم ملی این همه بازیکن لژیونرخوب به خودش ندیده بود حتی زمان کیروش...برد تیم بازیکنان لژیونرملی رو به نام فدراسیون خودتون نزنید...بردهای تیم ملی نتیجه زحمات بازیکنان حرفه ای تیمه نه شما ونه سرمربی درجه دو که حمایت پیشکسوتهایی پشتشه که به بازیکن لول جهانی(طارمی)حسادت میکنن...والسلام
    • نام آشنا IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      4 1
      پیروزی های تیم ملی در درجه نخست به خاطر وجود سر مربی تیم است یعنی " اسکوچیج" که خار چشم بعضی حسودان داخلی است . دیدید که با نبودن بازیکن جنجالی مورد حمایت بعضی مربیان داخلی و بدون رزومه آب از اب تکان نخورد و تیم با شکست لبنان به راهش ادامه داد. در ضمن این برخی مربی های شکست خورده وطنی هستند که تحمل پیروزهای تیم ملی با اسکوچیچ را ندارند و حسادت میکنند. داستان را باید درست تعریف کرد.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      0 0
      از سالهای 75 به بعد و حضور بازیکنانی چون مهدوی کیا و دایی و کریمی و عزیزی و ... هر بار این موضوع که تیم ملی هیچوقت اینقدر بازیکن خوب نداشته را میشنویم! در واقع اسیر تبلیغات و تعریفات هستیم ، وگرنه در مقایسه با تیمهای درجه یک دنیا چندان هم تیم مقتدری نداریم، مگر اینکه فارغ از سوپرمن ساری یاد بگیریم تاکتیکهای روز دنیا در زمین پیاده کنیم،
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    4 0
    اگه واقعیت داشته باشه، مسولین فدراسیون باید دادگاهی و محاکمه بشن
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    همه باید در کنار تیم ملی باشند ؟ تا جاییکه یادمه عزیزی خادم رایزن حرفه ای ای هست چطور یکساله نتونسته حتی برای لباس تیم ملی رایزنی کنه ؟
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    3 13
    انقدر بدبخت شدید که تو چمدون بازیکنا پول جاسازی میکنید؟
  • محمودسلمانی mahmoudsalmani110 IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    3 1
    کوتاهی فدراسیون زشت است و تکبر و آبروریزی فوتبالیستی مه باید سرباز ملتش باشد ننگ ..
    • US ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      8 2
      همه چیز نباید فدای میدان شه. تا این وضعیت هست بازیکنا باید تیم ملی رو تحریم کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس