کد خبر 1297691
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
کشف یک سیاه چاله با گوگل ارث در اقیانوس آرام

اخیرا تصویری مبنی بر کشف یک سیاه چاله روی گوگل ارث منتشر شد که برخی آن را یک دروازه برای ورود به جهانی دیگر و برخی نیز آن را یک پایگاه سری نظامی دانستند، اما واقعیت چیست؟

به گزارش مشرق، اخیرا کاربری با نام کوکوبلاکس (Kokoblocks) در شبکه اجتماعی ردیت از کشف یک سیاه چاله در نقشه گوگل خبر داد. این سیاه چاله که دارای سه ضلع است نگاه بسیاری را به خود جلب کرد و حتی کارآگاهان اینترنتی نیز نتوانستند به طور دقیق ماهیت اصلی آن را کشف کنند. پس از آن بحث زیادی میان کاربران در خصوص این سیاه چاله شکل گرفت و برخی آن را یک جزیره معمولی، برخی آن را دریچه‌ای برای ورود به دنیای دیگر و برخی نیز آن را یک پایگاه نظامی مخفی دانستند.

بیشتر بخوانید

سیاه‌چاله‌ها چگونه بزرگ می‌شوند؟

کشف یک سیاه چاله روی گوگل مپپس از اینکه کاربران زیادی به جستجوی ماهیت اصلی این سیاه چاله روی نقشه‌های گوگل پرداختد، سرانجام مشخص شد این تصویر به یک جزیره مرجانی در جمهوری کرابیتی تعلق دارد که بسیاری آن را با نام جزیره وستوک نیز می‌شناسند.

کشف یک سیاه چاله با گوگل ارث در اقیانوس آرام +عکس

گفتنی است گوگل معمولا سایت‌های نظامی یا سایر مکان‌های محرمانه را روی نقشه خود سانسور می‌کند تا اطلاعات مربوط به این سایت‌ها در اختیار عموم قرار نگیرد. از این رو اقدام گوگل در سانسور چنین مکان‌هایی باعث شد تا بسیاری این جزیره را یک سیاه چاله بدانند. در همین رابطه یکی از کاربران ردیت عنوان کرد در نگاه اول به این تصویر متوجه سانسوری که از سوی گوگل اعمال شده خواهید شد؛ چراکه وجود یک سازه طبیعی سیاه رنگ در یک جزیره مرجانی کوچک منطقی به نظر نمی‌رسد.

البته یک کاربر دیگر بر این باور است این جزیره یک آتشفشان زیرزمینی بوده و به همین دلیل سیاه به نظر می‌رسد. به طور کلی این سیاه چاله در واقع یک جزیره مرجانی غیرمسکونی با نام وستوک بوده که در فاصله ۲ هزار و ۲۸۰ کیلومتری شرق سیدنی استرالیا قرار دارد. همچنین وستوک یکی از ۵ جزیره مرجانی در جزایر لاین جنوبی در اقیانوس آرام محسوب می‌شود که تاکنون افراد بسیار کمی به آنجا سفر کرده‌اند.

منبع: گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • Mahdi Sharafedin IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    هیچ یک از ویژگی های سیاهچاله رو ندارن
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 1
    این سیاه چاله نیست این یک در که وارد دنیا دیگه میشه
  • ناشناس IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 1
    عالی بود
  • کیومرت قورچیان IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 1
    در گستره سیاهچاله ها نوریست هیات بخش که جایگزین تمامی انرژی‌های رو به اتمام خواهد بود. این سیاهچاله با هسته وجودی آفرینش نوع بشر همگونی دارد که عالی ترین نهاد را تعریف می‌کندو برای آغاز حیاتی دیگر .@kiumarc
  • Gita Aghili IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    دروغ هستش چون اگه واقعی بود خیلی وقت پیش ما رو می بلعید و اینکه اون یا مثلث برمودا هستش یا عکس ساخته شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس