توضیحات سازمان لیگ فوتبال بعد از گلایه علی دایی

سرمربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران بابت اتفاقات چند روز اخیر از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و حق را به طارمی داد.

به گزارش مشرق، علی دایی درباره اختلافاتی که اخیراً میان مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ ایجاد شده است، گفت: مطمئناً اگر بازیکنانی مثل مهدی طارمی نبودند موفقیت‌هایی که اسکوچیچ اخیراً به دست آورده است، اتفاق نمی‌افتاد. شما باید این را حساب کنید که طارمی در بازی‌هایی که تیم ملی در مرحله قبل و همین مرحله انجام داد، چند گل زده و چند پاس گل داده است. باید ارزش بازیکنان بزرگ تیم ملی را بدانیم و این مسائلی که به وجود آمده است به هیچ عنوان قابل قبول نیست. طارمی حق داشت که در این مورد صحبت کند.

وی در ادامه با انتقاد از سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ بدون شک در دنیای فوتبال مربی بزرگی نیست که بخواهد از تاکتیک‌ناپذیری یا تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. به اعتقاد من اولین اشتباه را سرمربی تیم ملی انجام داد که در مورد بازیکنان ایرانی صحبت کرد. بدون شک اسکوچیچ نباید یادش برود که در ایران در کجاها و در کدام تیم‌ها مربیگری کرده و با چه کارنامه‌ای به تیم ملی رسیده است.

سرمربی پیشین تیم ملی با تمجید از فوتبالیست‌های ایرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنان زیادی از ایران در اروپا فوتبال بازی می‌کنند. اگر آنها تاکتیک‌ناپذیر یا فوتبالیست‌های خوبی نبودند به هیچ عنوان تیم‌های اروپایی آنها را جذب نمی‌کردند. صحبتی که طارمی انجام داد برای دفاع از فوتبال ایران بود و اعتقاد من این است که این مسائل باید هر چه زودتر برطرف شود. ما بازی‌های سختی برابر لبنان، سوریه و دیگر حریفان داریم و نمی‌دانم آقایان چه فکرهایی کرده‌اند که چنین تصمیمی را گرفته‌اند. لبنان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و اگر ما را شکست دهد به فاصله دو امتیازی ایران می‌رسد. الان زمان گرفتن چنین تصمیمی نبود.

بیشتر بخوانید:

شباهت ماجرای دایی با طارمی

دایی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال باید این موضوع را بهتر مدیریت می‌کرد، اظهار داشت: باید جلسه‌ای را برگزار می‌کردند تا مهدی طارمی یا کادر فنی تیم‌ ملی حرف‌های‌شان را بزنند و این مشکل برطرف شود. اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که بخواهد در مورد تاکتیک‌ناپذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. شما دیدید که پرسپولیس با همین فوتبالیست‌های ایرانی و شرایط سخت دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کارلوس‌ کی‌روش یا یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار چنین صحبت‌هایی را انجام می‌داد شاید می‌گفتیم که آنها چیزهایی دیده‌اند و در این مورد نظر داده‌اند، ولی آقای اسکوچیچ! شمایی که در تیم مطرحی مربیگری نکرده‌اید نباید چنین حرف‌هایی را بزنید تا در این موقعیت حساس شرایط تیم ملی با مسائل چالش‌برانگیز مواجه شود. اگر هم بازیکن ایراد دارد مربی باید با بچه‌های تیمش کار کند نه اینکه بخواهد مسائلی را عنوان کند که تیم وارد حاشیه شود. همین بازیکنان ایرانی بودند که سرمربی تیم ملی را در چنین موقعیتی قرار دادند و فکر می‌کنم حرف‌هایی که اسکوچیچ زد از روی بی‌تجربگی بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه ایران به راحتی می‌تواند به جام جهانی صعود کند، گفت: تاکنون نتایج خوبی گرفته‌ایم و تمام بازیکنان از خط دروازه تا خط حمله تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. خواهش من این است که صبر و تحمل خودمان را بالا ببریم و اجازه ندهیم که چنین مسائلی به تیم ملی آسیب بزند.

دایی راجع به اتفاقاتی که زمان بازیگری‌اش در تیم ملی منجر به بروز اختلاف‌هایی با محمد مایلی‌کهن شد و اینکه برخی وضعیت اسکوچیچ و طارمی را با اختلاف دایی و مایلی‌کهن مقایسه می‌کنند، گفت: آن زمان سرمربی تیم ملی می‌خواست که من نباشم ولی بعدها بزرگان واسطه شدند و من به تیم ملی دعوت شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد که در آن زمان برای بازگشت به تیم ملی عذرخواهی کرده بود، گفت: اصلاً و ابداً چنین چیزی صحت ندارد و من برای کاری که انجام ندادم عذرخواهی نکردم. ما در امارات یک بازی دوستانه داشتیم که با سه گل باختیم و بعد از آن یک نفر از طرف آقای مصطفوی به آلمان آمد و با من صحبت کرد. در آن جلسه مسائلی بیان شد که خیلی از آنها به صورت برعکس در رسانه‌ها منعکس شد. به هیچ عنوان بابت کاری که انجام ندادم عذرخواهی نکردم و همان زمان هم عاشق تیم ملی بودم و بعد از اینکه از من خواسته شد برگردم با کمال میل این موضوع را پذیرفتم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: مهدی طارمی عاشق تیم ملی است، دوست دارد به تیم ملی کشورش کمک کند و برای بار دوم بازی در جام جهانی را تجربه کند. همه ما عاشق مملکت‌مان هستیم و امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران موفق باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    27 20
    باز دوباره این فرد مغرور حرف زد همه می‌دانند تو و طارمی چقور باهم یکی هستید
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      3 2
      آقای طارمی درست بگه. متن صحبتای اسکو هست. یه جستجو سخت نیست! گفتا فوتبالیستای ایرانی فاقد تاکتیکن، اما اروپایی‌ها منظم‌اند! همین جمله صدتا غلط داره. اولا نمیشه همه فوتبالیستا رو جمع زد. ثانیا فاقد تاکتیک یعنی صفره صفر! ثالثا تاکتیک اصلا علم مربیه نه بازیکن! اسکو از بیخ غلط زده. رابعا فرض که تاکتیک هنر بازیکنه و همه فوتبالیستای ایرانی بی‌هنر مطلق. آیا باید هر حقیقتی رو گفت؟! مثلا ما بیایم هر چه در مورد هم میدونیم بگیم؟! خامسا چرا در رسانه‌ها؟! آبروی یک ملتو بردی! سادسا چرا در مقابل رقبا؟! رابعا چرا در این مقطع؟! این شد ۷ ایراد و اتهام در یک جمله. خب بسیاری از جماعت فوتبالی سواد درک این چیزا رو ندارن. اما آقای طارمی و دایی فهمیدن و از ایران دفاع کردن. اگه غرضی ندارید، دست از تعصب بردارید و حق بگید.
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      3 3
      آقای دایی درست میگه. متن صحبتای اسکو در اینترنت هست. یه جستجوی ساده سخت نیست! گفته فوتبالیستای ایرانی فاقد تاکتیکن، اما اروپایی‌ها منظم‌اند! همین جمله صدتا غلط داره. اولا نمیشه همه فوتبالیستا رو جمع زد. ثانیا فاقد تاکتیک یعنی صفره صفر! ثالثا تاکتیک اصلا علم مربیه نه بازیکن! اسکو از بیخ غلط زده. رابعا فرض که تاکتیک هنر بازیکنه و همه فوتبالیستای ایرانی بی‌هنر مطلق. آیا باید هر حقیقتی رو گفت؟! مثلا ما بیایم هر چه در مورد هم میدونیم بگیم؟! خامسا چرا در رسانه‌ها؟! آبروی یک ملتو بردی! سادسا چرا در مقابل رقبا؟! رابعا چرا در این مقطع؟! این شد ۷ ایراد و اتهام در یک جمله. خب بسیاری از جماعت فوتبالی سواد درک این چیزا رو ندارن. اما آقای طارمی و دایی فهمیدن و از ایران دفاع کردن. اگه غرضی ندارید، دست از تعصب بردارید و حق بگید.
    • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 0
      کدوم احمقی به شماها گفته که تاکتیک علم مربیه نه بازیکن! اصلا اینطور نیست .
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    22 9
    بنده خدا چیز خاصی نگفت و گفت در تاکتیک ضعف دارند که دارند پیشرفت می کنند و این واکنش ها هم از جای دیگر آب می خورد و معلوم نیست پشت قضیه چی هست
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      2 10
      شکی نیست که خودتو به حماقت زدی. چه نفعی داری خدا می‌داند. چیز خاصی نگفت! گفت فوتبالیستای ایرانی فاقد تاکتیک و نظمند. همین! اولا مگه همه فوتبالیستا رو میشناسه. ثانیا تاکتیک ویژگی مربیاست نه بازیکنا. ثالثا غلط کرد در رسانه‌ها گفت. مردک اجنبی توهین کرده، اون وقت کسی که از حق مردم ایران دفاع کرده رو می‌کوبید؟! سر مار بالاخره بیرون خواهد آمد.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    27 11
    آقا دایی . بله شاید اسکوچیچ مربی بزرگی نباشه ولی الان آقای اسکوچیچ لباس سرمربی ایران به تن دارد . آیا تیم ایران را هم کوچک میدانید ؟ اگر خود شما هم سر مربی تیم ملی بودید این گونه بود ؟ حرف حرمت سرمربی تیم ملی است نه اسکوچیچ .
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    19 4
    فقط یه فکر معیوب می تونه این جملع رو بگه اگر طارمی نبود موفقیت های مربی نبود. موفقیت تیم ملی کشورته الان باید هر دو رو به هم نزدیک می کردی. فرق ستاره های ما با اونا
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    28 6
    حرمت سر مربی تیم ملی ایران است نه شخص اسکوچیچ . لطفا بفهمید .
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    18 8
    شما هم اندازه خودت را بدان و هر حرف مفتی را به زبان نیاور
  • حمید IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    21 7
    مگه خودت علی کریمی رو خط نزدی ؟؟؟؟ چرا حسادت میکنی ؟ مگه خودت تیم ملی رو باعث حذفش نشدی؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    5 19
    درود بر دائی و طارمی و تیم ملی ایران . و با آرزوی موفقیتشان
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    25 42
    ای والله علی دایی عشقی
    • مربی کاراته IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      14 6
      برای شماها که خودبین و مغرور هستید همه‌چیز خودتان است و بس احترام به سرمربی همان چیزیست که در مرام بازیکنان ایرانی نیست و از همین جا هم آسیب نیبینند
  • دخی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    16 33
    خب دیدیم که آقای طارمی حق داشته. پس اسکوچیچ مقصر واقعی است بی ادبی کرد باید عذر خواهی کند.
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      9 3
      آن وقت از چه نظر؟ این که علی دایی گفته؟ خخخه
    • جواب ۱۹:۰۲ IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      3 3
      اینکه اسکوچیچ هم مربی بزرگی نیست ودانش کافی نداره پس صلاحیت نداره درمورد بچه های ایرانی حرف بزنه واین مسائل به اون مربوط نمیشه. شما هم اینقدر به اسکوچیچ رو بدید که مثل کیروش تو همه چی دخالت کنه اینو میخواین. اینکه کیروش مربی بزرگی بود درست ولی اینکه تو همه چی فدراسیون وباشگاه ها دخالت میکرد اصلا درست نبود اینم داره همون جوری پررو میشه اگه از شعلش وبچه های ایرانی راضی نیست میتونه بره نه اینکه توهین کنه وقتی داره تو ایران کار میکنه بهترهدهنش رو ببنده اکی.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    16 30
    من تعجبم از اینه که چرا حرف اسکوچیچ توهین حساب نمی شه ولی جواب ساده ی طارمی توهینه؟! یکی این تفاوت و تفسیر کنه!!!
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      24 5
      چون درکت به این حد نرسیده که بروی کامل حرف سرمربی را ببینی چی گفته و فقط مانند همیشه که از وقتی این مربی آمده توسط مغرضان تحت کنترل هستی
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      14 3
      تفاوت اینه در اوج ذلت فوتبال و نزدیک به اوت شدن هیچ مربی نیامد جلو اسکوچیچ با کمترین حقوق و با حرفهای یک عده اومد و خوب نتیجه گرفت حالا که افتادیم رو جاده صاف طارمی شد شیر بیشه ویک عده مخالف هم ازش دفاع کردن مربی خارچی باید تابع قانون ما باشه و احترام بزاره شکی نیست باید بهش تذکر میدادن ولی بازیکن هم باید تابع تیم ومربی باشه فردا دیگه کسی حرف این مربی را گوش نمیده بازیکن جلو دروازه خالی توپ را میزنه کره ماه خودمون داریم با دست خودمون تیم ملی را اوت میکنیم وحریفانمان را پرزور تر عربها به ما که میرسند میشن گربه سیاه الان خودمون کردیمشون پلنگ...طارمی خامی کرد اوت بشیم باید جواب پس بده مربی نهایتش میره
    • ستار IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      10 5
      وظیفه مربی سنجش پیرامون کیفیت بازیکنان است و می تواند راجع به آن صحبت کند. وظیفه بازیکن بازی کردن است و بایست در زمین توانایی خود را نشان دهد. نتیجه اینکه اسکوچیچ راجع به شاگردانش میتونه مصاحبه کنه ولی طارمی و هیچ شاگرد دیگه ای نباید راجع به کار سرمربیش مصاحبه کنه و فقط بایست بازی کنه
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      6 19
      اسکوچیچ به شعورفوتبالیستای ایران توهين کرد طارمی هم خوب جوابش داد
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      8 5
      لطف کن بگو کجاش توهین بود؟
  • مجید IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    20 22
    علی آقای گل بعنوان یک استقلالی دمت گرم حرف حقو زدی اسکوچیچ اگر اسکوچیچ شده فقط بواسطه همین بازیکنای تاپ تیم ملی هستش متأسفم که مدیریت فدراسیون هیچ دخالتی یا نقشی نداشته است.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    32 12
    با احترام به علی دایی این حرف ایشان مصداق بازیکن سالاری است بازگشت مجدد طارمی به تیم ملی باید مدیریت شده انجام بگیره تا خطر دو دسته شدن بازیکنان مرتفع بشه نظیر جام 2006 آلمان که علنا برخی بازیکنان در تیم در نقطه مقابل همین آقای دایی قرار گرفتند . مربی تیم در قبال نتایج و نحوه بازی تیم ملی پاسخگو است و بازیکن نباید در مقابل آن موضع گیری کند . نکته دیگر اینکه آقای طارمی حتی پس از موضع گیری بر ضد سرمربی حاضر به گفتگوی تلفنی با اسکوچیچ ، وحید هاشمیان و علی الخصوص کریم باقری نشد این بی احترامی به بزرگان تیم است که قابل دفاع نیست
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      7 5
      این جناب اسطوره فوتبال و رونالدوی وطنی هردو هم خون اند و خون قرمز پرسپولیس در رگهایشان جریان دارد در نتیجه بایستی به هم نون قرض بدهند. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است و حق دارد به بازیکنانش که دستورات تاکتیکی او را به طور دقیق در زمین انجام نمیدهند اعتراض کند. بازیکنان هم اگر اعتراضی دارند میتوانند به طور مودبانه انرا به کادر فنی منتقل کنند و نه از طریق فضای ولنگ و باز مجازی مثل اینکاری که طارمی انجام داد.
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      7 5
      کاملا درسته.طارمی نباید گذشته خودشو فراموش کنه
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    44 14
    جناب اسطوره فوتبال : رزومه جنابعالی که به مراتب بدتر از اسکوچیچ است . شکست تیم ملی ایران در مقابل عربستان آنهم در آزادی را یادتان رفته که با سرمربی گری شما به دست آمد و به اخراج مفتضحانه شما از تیم ملی انجامید؟ اسکوچیچ تمام این تیمهای عربی را یکی پس از دیگری به چار میخ کشید ایران 3 - عراق 0 و ایران 3 - بحرین 0 - ایران 1 - امارات 0 ایران 1 - سوریه 0 .
    • ... IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      10 4
      داداش دمد گرم واقعا گل گفتی ... آقای دایی اگر ما تاکتیک پذیر بودیم حداقل یکبار هم که شده باید تو جام جهانی از گروهمون صعود میکردیم ...
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      11 4
      علی دایی بازیکن خوبی بود و تعصب داشت اما یادمون نمیره فوتبال مهندس را نابود کرد یادمون نرفته بازیکن سالار تیم ملی بود لطفا از بازیکن بی انضباط دفاع نکن طارمی بازیکن خوبی هست شکی نیست اما باید تابع نظم وقانون باشه وگر نه سنگ رو سنگ بند نمیشه ونیجش اوت تیم فوتبال هست با این اتفاقات قدت حریفان دوبرابر شد وتمرکز ما نصف نتیچش رو زپنچ شنبه خواهید دید مگر که خدا رحم کند
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 3
      دمت گرم اقای دایی تنها کسی که بدون وابستگی حرف حق. را میگوید
    • تاجی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      4 3
      فکر کنم حالت خوش نیست بدتر یا بهتر علی دایی اقای گل جهان بود همه فوتبال ایران رو با نام عل ی دایی میشناست دایی توی سطح اول فوتبال دنیا بازی کرده
  • بهراد IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    15 3
    آقای دایی شما از کجا میسوزی که با غیظ میگی اسکوچیچ!!!همین کاری که اسکوچیچ کرده و تیم ملی رو با اون شرایط بحرانی بعد از ویلموتس دزد توانسته تیم اول بیاره بالا و الان هم با اختلاف تیم اول گروهه با ۱۰ برد پشت سر هم ،تو و امثال تو نتونستین توی تیم ملی انجام بدید و تیم ملی زمان شما با اون همه بازیکن ستاره با فضاحت از گروه بالا هم نیامد،حتما باید یک مربی اسم و رسم دار خارجی دزد و شارلاتان مثل ویلموتس و کیروش بیاد برای تیم ملی که همه پول مملکت را بدزده تا شما به به و چه چه کنید؟!!!
  • محسن IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 9
    تیم ملی هنوز محک جدی نخورده اگه با تیمهای طراز اول بازی کنه و پیروز بشه حق با طارمی هست
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    11 2
    با کمال تعجب و تاسف این روزها هرچی مربی شکست خورده و بیکار و بی رزومه است این روزها شده اند دشمن اسکوچیچ و طرفدار سینه چاک " رونالدوی وطنی" !!؟ احتمالا از شدت حسادت بدن اینها بد جور کهیر زده !
  • طاها IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    8 2
    با سلام.آقای دایی از شما بعید است در شرایط فعلی به سرمربی تیم ملی فوتبال جوابیه تند بدهید.عزت آدمها در دستان خداست و ما هنوز رفتارهای شما با داوران و بازیکنان را فراموش نکرده ایم. آقای اسکوچیچ ناخدای این کشتی می باشد و احترام ایشان واجب است.اطاعت پذیری و احترام باید سرلوحه هر بازیکنی باشد.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    12 4
    اتفاقا سرمربی تیم ملی خیلی هم خوب و حقیقت رو گفته! کدوم بازیکن ایرانی تاکتیک داره خودتون هم میدونید ندارشته و ندارید و نخواهید داشت ! تو آسیا با کرهو ژاپن بازی داشتنی کل تیم قفلیم تو باشگاهی از تیم های عربی چندتا چندتا میخوریم ، خود شما هم که تعداد گلهای فراونی زدی خداوکیلی چندتاش بر اساس تاکتیکت بوده؟ چندتا؟
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      0 0
      مرگ بر منافق
  • جیم IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    19 6
    آقای دایی در دنیای مربیگری هیچکدوم از مربیان وطنی و جنابعالی رکورد آقای اسکوچیچ را ندارید هنوز باخت خفت بار تیم ملی کشورمان با مربیگری شما مقابل اون تیم عربی کذایی از یاد نرفته.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    20 7
    این یارو همونیکه وقتی مربی بود جام جهانی رو ازمون گرفت
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    5 17
    احسنت اقای دایی! این جا همون جایی هست که شما باید اظهار نظر کنی چون تخصصش را داری نه واسه واکسن و ...
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      1 9
      همه ازادن در هر موردی صحبت کنن انشالله اسطوره ای بزرگی مثل دایی ریشه شماهارا ریشه کن میکنن
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      3 2
      ۲۲:۵۶؛ به عنایت الله، آرزوت رو مثل هم‌نوعانت به گور سیاه خواهی برد. حرف آقای دایی هم این جا درسته، نه در مورد واکسن. ثالثا، اگه هر کسی اجازه هر اظهار نظری داره که این طور نیست، طارمی هم داره. تناقض از سر و پیکر ضدانقلاب احمق میباره
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    13 1
    دارن همه تیم را میبرند به سوی حاشیه روز پنج شنبه تیجش را خواهی دید وکره از ما رد میشه مگر خدا کمک کنه.....همه اماتورن اماتور اماتورتاسف افسون از بی مدیریتی وامان از ندانم کاری
  • یاسر IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    5 1
    خودش هم همینطور بود
  • ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    10 2
    آقای دایی ممکنه که شم گلزنی خوبی به دروازه حریفان را در دوران فوتبالی خود داشته باشه اما متاسفانه نظرات ایشان در مورد گفته های اسکوچیچ منطبق با واقیعت و منطق نیست و خیلی به سمت بازیکن سالاری متمایل است. نقدهای سازنده و واقعی اسکوچیچ در مورد فوتبالیستهای ایرانی عین واقیعت است به این دلیل که فوتبال ایران سالهاست در رده زیر 20 فیفا قرار دارد و اصولا قابل مقایسه با تیم های اروپا - آمریکای جنوبی و حتی آفریقایی نیست. همانطوری که سطح کشتی گیران مثلا اندونزی قابل مقایسه با کشور های کشتی بلدی مثل ایران - روسیه - ترکیه و ... نیست. حالا اگر کشتی گیران اندونزی قراره از اینکه بهشون بگن شما زیاد کشتی نمیدانید ناراحت بشن این دقیقا نشان از غیر حرفه ای بودنشان است. اصولا یک فوتبالیست حرفه ای و خلاق و یک تیم خوب و منسجم حرفهاشونو توی میدان فوتبال میزنند نه تو فضای مجازی و اینستاگرام و ...
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    5 2
    بیا پایین بچه بیا پایین
  • 666666 IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    13 4
    دایی در اندازه ای نیست که در باره اسکوچیچ صحبت کنه
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      6 2
      دایی که ابروی ایران رو برد برید از علی کریمی بپرسید
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    10 2
    جناب دایی اگر موقع مربی گری شما چنین موضوعی بوجود اومده بود، چه عکس العملی نشون می دادید؟! اگر بازیکنی رو کنار میذاشتید و یک مربی دیگه تو کارتون دخالت می کرد چه کار می کردید؟ شما خودتون تو کدوم تیم بزرگ دنیا مربی گری کردی که به مربی تیم ملی توهین می کنی؟! شما رو با وجدانت تنها می ذارم...
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 13
    فدراسیون فوتبال بی جا می کند بخواد طرفداری یک کروات را بکند. طارمی هم که مقصر باشه بازم فرزند همین کشوره
    • سعید IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      2 1
      ابوجهل
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 9
    من میگم این فتنه زیر سر کریم باقریه
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    10 2
    دایی و طارمی هم که به هم نون قرض می دهند.
  • حسن IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    4 5
    اقای دایی درسته حرف اسکوچیچ غلطه ولی به هر حال سرمربی تیمه و الان دو روز مونده به بازی مهم با لبنان موقعی نبود که این حرف ها از زبان شما زده بشه در ضمن اونایی که یادشونه و سنشون میرسه میدونن بازیکن سالاری توسط جنابعالی تو ایران جا افتاد زمانی که هیچ موجودی جرات نمیکرد حتی تو رو تعویض کنه
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    6 8
    به نظرم یه جریانی پشت پرده‌ست. وگرنه کدوم مربی ملی یا باشگاهی در دنیا میگه همه بازیکنان این کشور فاقد! تاکتیکن! مورینیو گفت نیمکتم مثل تیم اولم نیست در رم جنجال شده. حالا اسکو در رسانه‌ها گفته فوتبالیستای ایرانی فاقد تاکتیکن و اروپایی‌ها منظم، مردم هم به طارمی که ازشون دفاع کرده بد و بیراه میگن! خیلی ایرانی هستید!
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    3 10
    شکی نیست که پیر و پاتالای عجوزه آلبانی و عبری و سعودی این جا هستن. وقتی توضیح داده میشه که اسکوچیچ به همه فوتبالیستای ایرانی و در واقع ایرانیان توهین کرده و به یه ملت در رسانه‌ها اتهام بی‌نظمی زده و طارمی از ایران دفاع کرده، کاری که وظیفه فدراسیون و من و شماست، کلم هم می‌فهمه و می‌پذیره، مگه کسی که غرض و مرض داشته باشه. البته در خبرای دیگه هم حضور عنترای مردنی آلبانی، عبری و سعودی اثبات شده بود. الانم به آقای دایی توهین میکنن. ایشون هم مثل همه نقایصی دارن. اما این حرفشون حقه. اسکوچیچ حق نداشته اولا همه فوتبالیستای ایرانی را فاقد تاکتیک معرفی کنه، ثانیا این نظرشو در رسانه‌ها مطرح کنه، ثالثا حالا که نظر داده، نظر بقیه رو هم باید بپذیره.
    • سعید IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      3 2
      مجبور نیستی تو چیزی که ازش سررشته نداری اظهار نظر کنی. آلبانی نشین هم خودتی و همه کست.
    • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      1 0
      ۱۲:۴۰؛ لو دادی آلبانی‌نشینی و جد و آبائت هم منافقن
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    8 3
    علی دایی هم به فکر خودشه که بیاد تیم ملی.
  • حمید IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    1 3
    آقای دایی دمت گرم،یه ملت پشتت،
  • ملی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    5 1
    یکی نیست به این دایی بگه خودت مربی بزرگی بودی که شدی مربی تیم ملی فوتبال واقعاً که.....
  • سیاوش IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 3
    درود برشرفت اسطوره جهان وتمام اسطوره های ایرانی لعنت بر اسکوترچی
  • امیر IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    3 1
    اسکوچیچ بهترین مربی است یادتون رفته داشتیدحذف میشدین باهمین طارمی وسردارو جهانبخش
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    4 1
    وقتی اسکوچیچ تیم قعرنشین را تحویل گرفت طارمی کجا بود
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    5 1
    هیچ وقت یادم نمیره از 4 بازی 5 امتیاز گرفت اخراجش کردن تیم ملی نرفت جام جهانی ... مرد مساوی های بزرگ بود
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 2
    طارمی از فوتبال ایران دفاع کرد ولی یکسری از این استقلالی ها بخاطر دعوت شدن اللهیار و قائدی دارن خودشون .... میدن خودتون هم می دونید این دو نفر در حد و اندازه طارمی نیستن
  • رضا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    3 1
    دايي چون كار طارمي رو تأييد كرده ، حتمأ كار طارمي اشتباه بوده
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    4 1
    تیم تو سر بالایی بود زمان ویلموس همه گریپاچ کردن این بدبخت اسگوچیچ اومد تحویل گرفت افتاده تو جاده تخت همه شدن راننده عزیزم با سرعت نرو ممکنه تصادف کنی .....خدایا از گردنه لبنان مارا به سلامت گذر بده
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    5 1
    اقای دایی اول عملکرد مربی گری در تیم ملی خودت را ببین بعد درباره دیگر مربیان حرف بزن
  • منصور IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    1 3
    به نظرم باید این یارو اسکوچیچ رو بعد این دو تا بازی بندازن بیرون و به جاش یکی از مربیان توانمند داخلی مثل مایلی کهن رو بیارن....تیم ملی با مربی داخلی بهتر نتیجه می گیره.
  • حسین IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    2 2
    حرفی که از روی غرور وتکبر زده بشه دفاع از وطن نیست حرمتها باید حفظ بشه روزی میاد کوچکتر از خودت آقای دائی به حسابت میرسه خجالت بکش
  • AA IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    2 2
    دایی نظرش استاندارد نیست
  • شهاب IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    اقای دایی فوتبالیست و مرد بزرگی هستند ولی در نهایت جوابگوی نتایج تیم ملی وایجاد نظم و چگونگی برخورد با بازیکنان ب عهده سرمربی است ما اگر ب اسکوچیچ اعتماد کرده ایم دیگر نباید از سابقه مربیگریه او ایراد بگیریم و ب هر تصمیمش اعتراض کنیم ک چرا طبق میل ما نبوده ک اگر چنین کند انگ مربیه بله قربان گو ک از خود اختیاری ندارد و مدیران و مسئولین تیم ملی را ارنج میکند و...به او میچسبانیم مردم انتظار نتجه از تیم ملی دارند حال چ با طارمی چ بی طارمی
  • ناصر IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 0
    علی دایی خواهشا برو به خودت برس . ادم وقتی تو رو میبینه ......
  • آرمان IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 0
    بوی فتنه میاد از حرف های دایی قشنگ معلومه میخواد بازیکنان رو بندازه جون سر مربی حسادت بین مربیان ایرانی اوج گرفته نمیخوان موفقیت اسکوچیچ رو ببینند حتی به قیمت حذف ایران دایی یا قلعه نویی یا هر مربی ایرانی ، چه نتیجه درخشانی با تیم ملی گرفتید؟ امیدوارم دست از حسادت بردارید و حامی تیم ملی باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس