کد خبر 1296989
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
قاسمپور: طارمی نباید به مربی تیم ملی بی‌احترامی کند/ اسکوچیچ اشتباه اول را انجام داد

کارشناس فوتبال گفت: معتقدم که طارمی یا هر بازیکن دیگری نباید خود را در حد و اندازه ای ببیند که به سرمربی تیم ملی احترام نگذارد.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی اظهار داشت: اسکوچیچ صحبتی در مورد بازیکنان فوتبال ایران انجام داد و طبیعی بود که فوتبالیست‌ها از این حرف ناراحت شوند. سرمربی تیم ملی مدعی شد که بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر نیستند. این حرف نه منطقی بود و نه به موقع و به جا زده شد. ضمن اینکه خودم مخالف  این نظر هستم زیرا اگر بازیکنان ما تاکتیک پذیر نبودند این همه بازیکن ایرانی در لیگ‌های مختلف دنیا حضور نداشتند.

وی افزود: اگر فرض بگیریم که اسکوچیچ نظرش را گفته باید بگوییم این نظر در زمان مناسبی بیان نشده است. در شرایطی که تیم ملی نیاز به آرامش و تمرکز داشت،آرامش و تمرکز تیم ملی با این صحبت‌ها بهم خورد. اسکوچیچ مربی بزرگ و با کارنامه‌ای در فوتبال جهان یا آسیا نیست اما بازیکنان ملی پوش ما در سطح قاره آسیا بازیکنان شناخته شده ‌ای هستند. همین حرف اسکوچیچ نشان داد که او پختگی و تجربه کافی ندارد که در این شرایط حساس تیم ملی، چنین حرف‌هایی زده است.

بیشتر بخوانید:

باقری: طارمی پاسخ من و اسکوچیچ را نداد

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: از طرف دیگر معتقدم که طارمی یا هر بازیکن دیگری  نباید خود را در حد و اندازه ای ببیند که به سرمربی تیم ملی احترام نگذارد. طارمی هم باید خویشتنداری می‌کرد و در این مقطع حساس بازی های مقدماتی جام جهانی مسئولان باید به این قضیه رسیدگی و آن را حل و فصل کنند.اسکوچیچ با دعوت نکردن طارمی می‌خواست اقتدارش را به نمایش بگذارد اما به نظر من اقتدار یک مربی با این کار نشان داده نمی شود زیرا اشتباه اول را خود اسکوچیچ مرتکب شد و اگر منطقی باشد باید اشتباه خودش را بپذیرد و در آنصورت می‌تواند از اشتباه طارمی هم بگذرد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در مورد دیدار روز پنجشنبه با لبنان اظهار داشت: هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. هرچند تیم ما در هر گروهی قرار می‌گرفت شانس زیادی برای صعود به جام جهانی داشت. بازیکنان تیم ملی توان فنی و خلاقیت بالایی دارند و سرترین تیم ملی در قاره هستیم. مقابل عراق و سوریه هم تیم برتر بودیم و در دیدار با کره جنوبی هم اگرچه برنده نشدیم اما حریف مقابل ما با ترس بازی می‌کرد.

وی افزود: روی کاغذ ما برنده بازی با لبنان هستیم اما لبنان ممکن است برای ما دردسرساز شود زیرا فوتبال بسته‌ای ارایه می‌دهد و ما هم تاکتیک خاصی برای باز کردن خط دفاع تیم‌های دفاعی نداریم با این حال امیدوارم تیم ملی در این بازی هم موفق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    3 2
    چه بی احترامی طارمی انجام داد ؟ چرا چرت و پرت میگین
  • BE ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 0
    خدایش بدجوری ..هندونه بقل اسکواچجیکجیکجیک گذاشتن...طرف دیگه باور کرده بهترین مربی جهان هست..خط می زنه تلفن می زنه...واسه خودش دیگه یه دولت بدون پرچم تشکیل داده...ماشاالله...یکی نیست بگه عمو این سوسول بازی ها رو ول کن...تیم ملی رو آماده کن واسه مسابقات...بحرین عراق بردی...برزیل آلمان ۵گله نبردی که...10بار فکر می کنه تو خیالش کاپ جام جهانی آورده واسه ایران...آدم باید جنبه ظرفیت مربیگری داشته باشه..اینجوری خاموش روشن نشه اتصالی ..یکی بگیره این پسر شجاع رو...اینچنین شتابان کجا
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    3 0
    اگه اسکوچیچ میتونه نظرش رو بگه، نظری که یه ملت رو فاقد تاکتیک و نظم معرفی کنه اونم در رسانه‌ها، طارمی هم می‌تونه نظرش رو در مورد یک فرد در رسانه‌ها بگه. این قدر خودتحقیری نداشته باشید و احترام بیش از حد برای مربی نسازید. احترام مربی دست خودشه
  • علی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 5
    اسکوچیچ سرمربیه و حق داره نظر بده . ضمنا این نظر همه مربیان هست
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      2 0
      کدوم ابلهی چنین چیزی گفته؟! آزادی بیان برای اینه که حرف درست بزنی، نه هر تراوشی به مغزت اومد. اسکو به ایران و ایرانی اهانت کرده و ما رو فاقد تاکتیک (بخوانید برنامه و نظم) و اروپایی‌ها رو منظم. حتی اگه این طوری بشه و ما صفره صفر و اروپایی‌ها یکه یک که این طور نیست، قرار نیست بگی! اسکو باید عذرخواهی کنه.
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      2 1
      مربی حق داره نظر بده حتی اگر توهین باشه و طارمی حق نداره جواب بده وگرنه توهین می شه! جالبه استدلالتون ... خوبه ما ملت انقلابی هستيم و یکی از افتخاراتمون و این می دونیم که به کسی اجازه توهین نمی دیم! عجیبه ینی همه تو آسیا تاکتیک پذيرن الا ایرانیا!
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    4 0
    به نظرم یه جریانی پشت پرده‌ست. وگرنه کدوم مربی ملی یا باشگاهی در دنیا میگه همه بازیکنان این کشور فاقد! تاکتیکن! مورینیو گفت نیمکتم مثل تیم اولم نیست در رم جنجال شده. حالا اسکو در رسانه‌ها گفته فوتبالیستای ایرانی فاقد تاکتیکن و اروپایی‌ها منظم، مردم هم به طارمی که ازشون دفاع کرده بد و بیراه میگن! خیلی ایرانی هستید!
  • جهودشناس IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 0
    خب این اسکوچیچ را نگهدارید. ولی درست بعد از اتمام جام جهانی 2022 این ساندویچ را پرت کنید در سطل آشغال و دیگو سیمئونه یا یورگن کلوپ یا اونای امری را بیارید تا در جام 2026 بدرخشیم. وگرنه فاتحه تیم میلی خوانده است.
  • علیرضا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 1
    ببخشید آقای قاسمپور ولی شما هم مثل بعضی مربیان داخلی موفقیت اسکوچیچ رو نمی تونید ببینید . تاکتیک پذیر نبودن توهین نیست واقعیتی که همه دارن می بینن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس