کد خبر 1296439
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای چه افرادی توصیه می‌شود؟

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: واکسن به تنهایی ایمنی صد درصد ایجاد نمی‌کند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است.

به گزارش مشرق، محسن فرهادی در گفتگو با شبکه خبر سیما، افزود: واکسن به تنهایی ایمنی صد درصد ایجاد نمی‌کند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است.

بیشتر بخوانید

آیا واکسن کرونا پولی می‌شود؟

وی با اشاره به کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور، گفت: شاید مردم و کسبه احساس می‌کنند با افزایش پوشش واکسیناسیون در کشور، ایمنی ۱۰۰ درصد ایجاد شده است. در حالی که واقعیت اینگونه نیست و ما باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

فرهادی با اشاره به نظارت‌های بازرسان بهداشت محیط و کار از واحدهای صنفی، افزود: در این بازرسی‌ها بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پلمب و تعطیل شده‌اند. اما، نکته مهم‌تر، رعایت پروتکل‌ها توسط مردم و کسبه است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: شستن دست‌ها، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، مهم‌ترین ابزارهای پیشگیری از ابتلاء به کرونا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    یعنی باید برای دوزهای بعدی هم تشریف بیارید ماسک و واکسن هم بزنید و الکل به دست منتظر باشید تا علف زیر پاتون سبز بشه مدارس و جاهای دیگه هم باز نمیشه این کاسبی تازه شروع شده و قرار نیست حالا حالا ها کرونا بازی تموم بشه
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    نه تنها ایمنی واکسن صد در صد نیست بلکه خطرناک هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس