کد خبر 1296268
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
حوادث

تحقیقات پلیس پایتخت درباره مرگ مشکوک مرد میوه‌فروش با تحقیق از همسرش وارد مرحله تازه می‌شود.

به گزارش مشرق، یکی از روزهای شهریور ماه امسال بود که به مأموران پلیس تهران خبر رسید، پیکر زخمی و نیمه جان مرد جوانی از بزرگراه امام‌علی (ع) برای درمان به یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران منتقل شده‌است. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد پیکر این مرد را راننده عبوری پیدا کرده و بعد با اورژانس تماس گرفته‌است.

راننده عبوری گفت: در حال رانندگی بودم که چشمم به جسم مشکوکی در حاشیه بزرگراه افتاد و کنجکاو شدم و خودروام را متوقف کردم. وقتی نزدیک شدم دیدم مردی با لباس خانگی زخمی و نیمه‌جان روی زمین افتاده‌است که احتمال دادم با خودرویی تصادف کرده و راننده آن هم از محل گریخته‌است. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت تیم پزشکی اعلام کردند مرد جوان بر اثر شدت جراحات که ناشی از اصابت جسم سخت به بدنش بود، روی تخت بیمارستان فوت کرده است.

بدین ترتیب تحقیقات مأموران پلیس برای شناسایی عامل مرگ مرد جوان ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت دوماه از حادثه، وکیل خانواده وی به دادسرای امور جنایی آمد و از همسر مرد جوان به اتهام قتل شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: پیمان در میدان تره‌بار کار می‌کرد و وضع مالی‌اش هم خوب بود. خانواده وی مرا به عنوان وکیل انتخاب کردند و از من خواستند از همسرش به اتهام قتل پسرشان شکایت کنم. به گفته اولیای‌دم پیمان از مدتی قبل با همسرش اختلاف پیدا کرده‌بود و همیشه با هم مشاجره لفظی داشتند. اختلافات آن‌ها آنقدر زیاد شده بود که حتی تصمیم به جدایی هم گرفته‌بودند.

زمانی که پیکر نیمه‌جان پیمان در بزرگراه پیدا شده با لباس خانگی بوده در صورتی که چطور ممکن است پیمان با لباس خانگی به آن بزرگراه که در مسیر خانه‌اش هم نیست برود و در آنجا تصادف کند. ما احتمال می‌دهیم که او در مکان دیگری بر اثر ضرب و جرح به شدت زخمی شده و عامل یا عاملان قتل هم پیکر نیمه جانش را به بزرگراه منتقل و در آنجا رها می‌کنند تا با صحنه‌سازی مأموران پلیس را فریب دهند و اینگونه جلوه دهند که او در تصادف با خودرو کشته شده‌است. از طرفی هم این احتمال هم وجود دارد که عامل یا عاملان قتل با تصادف عمدی او را به قتل رسانده باشند.

وکیل اولیای دم درباره علت شکایت از همسر وی به اتهام قتل گفت: براساس گفته‌های اولیای دم همسر پیمان پس از حادثه به خارج از کشور فرار می‌کند، چون فکر می‌کند که از سوی مأموران پلیس بازداشت می‌شود تا اینکه چند روز قبل وقتی می‌بیند هیچ خبری نشده و آب از آسیاب افتاده‌است، دوباره به ایران بر می‌گردد. الان از او به اتهام قتل شوهرش شکایت دارم.

با طرح این شکایت قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران به تیمی از کارآگاهان جنایی دستور داد تحقیقات فنی خود را درباره این حادثه آغاز کنند تا زوایای پنهان مرگ مرد جوان بر ملا شود.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    عجب
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 1
    کلا چیزی به اسم شرافت ازبین رفته وقتی حیا و غیرت ازبین بره ایتطور میشه زن احمق کثیف باشوهر خواهرشوهرش روهم ریختن حالا باپررویی بچه ها رو میبره درخونه شوهرش میذاره مردک کثیف هم خانواده برادر زنش روصاحب شده خاک برسرش دران دنیا باید زنه بخاطر کثافتکاریش مجازات میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس