کد خبر 1294105
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
.

سه مستخدم کمپ ترک اعتیاد که با شکنجه مرد معتاد او را به کام مرگ کشانده‌اند بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، چندی قبل قاضی مصطفی واحدی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های جنوب‌غربی تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۴۵‌ساله‌ای به نام فراز روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت چند روز قبل در حالی که حالش بد بوده از کمپی در اسلامشهر به بیمارستان منتقل می‌شود.

در تن‌پیمایی از مرد فوت شده مأموران با آثار کبودی روی بدنش روبه‌رو شدند که نشان می‌داد فراز در جریان درگیری در کمپ حالش بد شده و سرانجام باعث مرگ او شده است.

یکی از اعضای خانواده فراز با شکایت از مسئولان کمپ به اتهام قتل فرزندش گفت: فراز معتاد به مواد مخدر بود که تصمیم گرفتیم او را برای درمان و ترک اعتیاد به کمپی منتقل کنیم. مدتی قبل او را به کمپی در حوالی شهرستان اسلامشهر بردیم و در آنجا بستری کردیم تا اعتیادش را ترک کند، اما خبر نداشتیم که آن‌ها جان فرزندمان را می‌خواهند بگیرند. پنج‌روز قبل مسئولان بیمارستان به ما خبر دادند که پیکر نیمه جان فرزندمان را از کمپی برای درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند. به سرعت به بیمارستان رفتیم که دیدیم حال فراز بد است و بعد هم از زبان خودش شنیدم که گفت سه‌نفر از مستخدمان کمپ او را به شدت کتک زده‌اند. پسرم پنج روز بستری بود که امروز بر اثر شدت جراحات و ضربات درگیری فوت کرد. الان از مسئولان کمپ و آن سه کارمندش به اتهام قتل پسرم شکایت دارم.

بازداشت مستخدمان کمپ

بدین ترتیب همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ پرونده برای بررسی در اختیار تیمی از مأموران پلیس قرار گرفت.

تحقیقات مأموران نشان داد روز حادثه فراز با سه‌نفر از کارمندان کمپ درگیر شده و آن‌ها هم او را به شدت کتک زده‌اند.

یکی از شاهدان حادثه گفت: فراز آن روز شلوغ‌کاری می‌کرد و با چند معتاد دیگر که تازه برای ترک به کمپ آمده‌بودند، مشاجره لفظی می‌کرد که مسئولان کمپ متوجه شدند و او را به شدت کتک زدند. او حالش بد شد و مسئولان کمپ هم پیکر نیمه جانش را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند که الان فهمیدیم او فوت کرده‌است. پس از تحقیقات مأموران بازپرس جنایی دستور بازداشت سه مستخدم کمپ را صادر کرد و مأموران پلیس هم سه متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل کردند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • نیما IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    6 8
    اعتیاد جرم نیست بیماری است
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      با این سه کلمه اعتیاد مشروع شده و معتاد بیشتر شده خداوند نبحشد بانی این فرهنگ غلط را - نوعی خودزنی است اعتیاد
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    4 3
    اسم کمپش ساواک نبوده احیانا ؟
  • حسين DE ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    5 0
    اين كمپ هاى ترك اعتياد زير نظر كداميك از سازمانها و يا ارگانها اداره و يا كنترل ميشوند ، صرف نظر از هرگونه بحث هاى تئوريك در ارتباط با اعتياد و معتاد و ريشه ها و علل آن يك نكته كاملا روشن و مشخصه كه اين افراد قربانيانى بيش نيستند و اگر با اميدو آروزوهائى تصميم به ترك اعتياد ميگرند اينگونه با رفتارهاى خشن روبرو ميشوند،در هر حال اخبار بسيار نگران كننده اى از رفتارهاى خشن و غير انسانى مسئولان اين كمپ هاى اعتياد به بيرون درز كرده و لازمه كه مسئولان محترم قوه قضائيه در اين زمينه دخالت كنند تا از تكرار فجايع بعدى جلوگيرى شود.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      ما که معتاد نیستیم زیر نظر هیچ سازمانی نیستیم دلت خوشه
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    14 9
    بهتر که مرد معتادان انگل جامعه هستند بیمار نیستند خود خود بدبختی و فلاکت برای همه هستند باید تمام معتادان و مواد فروشان را اعدام دسته جمعی کرد
    • FR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      3 3
      الدنگ عقده ای تو یقینا یه معتاد بلایی سرت اورده که انقدر دلت خونه
    • رضا IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      4 2
      خیلی دوست دارم چند سال دیگه بتونم پیدات کنم و احوال تو بپرسم، واونجا بگم خاک بر سرت با نظر دادنت، تو چیکاره ای که حکم اعدام جمعی صادر میکنی؟ همین الان معتادهایی سراغ دارم که یک موی گندیده شون به صدتا امثال تو می ارزه
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      3 0
      اتفاقا برعکس افرادی با تفکرات غلط مثل شما انگل جامعه هستند، بعضی معتادها شرف دارند ب بعضی از افرادی که قوانین کشور رو زیر پا میگذارند، معتاد شرف داره به زنان بیحجابی که با پوشش زننده خود باعث ب فساد کشیدن جوان ها وناراحت شدن امام زمان میشن، معتاد شرف داره به خائن، معتاد شرف داره به دزد، محتکر، اختلاس گر، دروغگو،....
    • علی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      خدا ناکرده یک از اعضای خانواده خودت هم گرفتار می‌شدند این حرف رو میزدی؟
  • بی نام ترک کرده IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    2 0
    چرا هیچ نظارتی دربحث ترک اعتیادنیست این ازکمپها واونم از این کلینکهای ترک ک هرهفته یاماهانه افزایش قیمت میدن داروی نگهدارنده وترک اعتیادرو.. تورخدابه داداین جماعت برسید حداقل هزینه ی اضافی ازشون نگیرند. اخه کجای دنیاپول یهفته داروی ترک مساویست بایک یادوماه قیمت مواد؟؟ موادازدارو چند برابرارزانتره ازهفته ای 12هزارتومن رسیده به 120هزارتومن مثلا قرص زیرزبانی.... لطفانظارت کنیدبه کلینکهای ترک وپخش کننده های دارو... وقتی تولیدداخله چرااینقدرگرانه نسبت به دنیا
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    کمپ جایی بدتر از زندان است
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    5 0
    قوانین نظارت ضعیف وپراشکاله معتاد بیمار و مجرم هست
  • جواد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    تو عضوی باید سر به نیست بشی چون با این نظر دادند معلومه یک آدم که چه عرض کنم ...عقده ای هستی که شاید برای یک مسئله کوچیک دست به قتل بزنی
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    حالا درسته اونها کاری غیر قابل قبول کردند و باید محاکمه شوند و حتی قصاص هم از نظر شرع و قانون بشوند ولی معتادها هم ادم نیستند موجودات رذل و کثیفی هستند که نه حلال و حرام میفهمند نه خوبی فقط دنبال دزدی و خیانت و سو استفاده هستند نه ناموس حالیشونه نه اخلاق دارند نه صداقت حیف از اسم کرم و انگل که بهشون بگی به معتاد رحم نکنید مگراینکه ترک کنه
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 0
      ازخدا میخوام خودت معتادبشی همه چیزیهای که به معتاد نسبت دادسرت بیادبعداز میپرسم معتاد انگل......ببینم چه جوابی داری بدی.
  • شکیبا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    باید مسئول کمپ اون سه نفررااعدام کنن که درس عبرتی بشه برای بقیه مسئولهای کمپ که اینطور جان یک نفر نگیرن. بااین که کسی رسیدگی نمیکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس