طرف سومی برای فتنه‌آفرینی در پشت پرده حمله به الکاظمی قرار دارد

رئیس ائتلاف فتح عراق با اشاره به حمله به الکاظمی، اعلام کرد: ما هشدار می‌دهیم که طرف سومی برای برهم زدن اوضاع و فتنه‌آفرینی در پشت پرده این حمله وجود دارد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراقی واع، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح تلاش برای ترور «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق را به شدت محکوم کرد.

وی تصریح کرد: حمله شب گذشته به منزل نخست‌وزیر را به شدت محکوم می‌کنیم و از نهادهای مربوطه می‌خواهیم در این باره تحقیقات لازم انجام شود و واقعیت آن را روشن کنند و عاملان پشت پرده آن را هر کسی که باشد معرفی و محاکمه کنند.

العامری تاکیدی کرد: ما هشدار می‌دهیم که طرف سومی برای برهم زدن اوضاع و فتنه‌آفرینی در پشت پرده این حمله وجود دارد.

احمد الاسدی سخنگوی ائتلاف الفتح هم ضمن محکوم کردن سوء قصد به مصطفی الکاظمی، اعلام کرد: این اقدام نشان دهنده وجود برنامه های خارجی برای ناامن سازی و بی ثبات کردن کشور است.

همچنین هیات هماهنگی گروه های مقاومت عراق، با صدور بیانیه ای سوء قصد به مصطفی الکاظمی و هدف قراردادن منزل وی را محکوم کرد.

در این بیانیه تشکیل کمیته ای فنی و تخصصی با مشارکت نیروهایی از حشد شعبی برای مشخص کردن پشت پرده این ماجرا و اعلام نتایج آن درخواست شده است.

هیات هماهنگی گروه های مقاومت در عین حال تاکید کرده است که از خواسته خود درخصوص مطالبه خون معترضان اعتراضات اخیر دست نخواهد کشید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    حمله‌ای‌ در کار نبوده بابا خالی بندی و صحنه‌سازی بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس