نخستین وظیفه «ژاوی» در بارسلونا؛ روان‌درمانی ستاره‌های ناامید

هرچند «بارخوان» سرمربی موقت بارسلونا نهایت تلاش خود را انجام داده تا آبی‌اناری‌ها را در بهترین حالت ممکن به جانشین خود تحویل دهد، تساوی شب گذشته آنان این تیم را در شرایط بحرانی قرار داد.

به گزارش مشرق، بارسلونا باوجود به دست آوردن نتایج خوب در لیگ قهرمانان و زنده نگه داشتن امیدهای اروپایی، همچنان در تلاش بوده و حالا چهار بازی متوالی است که در لالیگا به پیروزی نرسیده است. بازی سه بر صفر برده را با تساوی عوض کردن، ضربه سختی را به این تیم وارد کرد.

در پایان بازی دیشب، مشکلات بازیکنان تیم به نظر فراتر از زمین بازی بود. آنان در دقایق پایانی بازی عصبی بود و حتی شایعاتی در مورد خودداری «فیلیپه کوتینیو» از ورود به زمین به عنوان جانشین «آنسو فاتی» مصدوم نیز شنیده می‌شود. خودداری بارخوان از پاسخ به این پرسش نیز به شایعات دامن زد.

و حالا ژاوی هرناندز با علم به این موضوع به محوطه فنی بارسا کوچ کرده است که باید بازیکنان بزرگ تیمش را از لحاظ روحی تقویت کند.

بارخوان همواره گفته است که بازیکنان بارسا بهتر از نتایجی هستند که در این فصل برای این تیم رقم خورده و در عین حال به وضوح اعلام کرده روحیه بازیکنان در رختکن پایین است.

مشکلات خط دفاعی

ژاوی باید مشکلات خط دفاعی را برطرف کند. آنها در تمام طول فصل از این حیث مشکل داشته‌ و «اریک گارسیا» یکی از بازیکنانی بوده که پس از پیوستن از منچسترسیتی به بارسا در تابستان، در این پست متزلزل عمل کرده است.

مورد «مارک آندره ترشتگن» نیاز به توجه ویژه دارد. گلر آلمانی از بودن در جمع بهترین دروازه بان‌های لالیگا به تبدیل شدن به یک نقطه ضعف برای تیم، تنزل پیدا کرده است.

مصدومان

بارسا یک بار دیگر با بدشانسی در مورد مصدومیت بازیکنانش مواجه شده است. آنها در حال حاضر ۱۱ بازیکن در فهرست مصدومان دارند؛ موضوعی که کار ژاوی را بیش از پیش پیچیده و دشوار می‌کند.

البته ژاوی باید مشکلات درون زمین را نیز برطرف کند. همگان بر این باورند که باتوجه به بازیکنانی که او در اختیار دارد، می‌تواند بارسا را دوباره به ارائه فوتبال خوب بازگرداند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس