کد خبر 1295827
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
بایدن: مردم معمولی آمریکا قدرت درک ندارند

رئیس جمهور آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که مردم طبقه متوسط این کشور قدرت درک و فهم مسائل مربوط به زنجیره تامین کالاها در این کشور را ندارند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد تردید دارد که «آمریکایی‌های معمولی و سخت‌کوش» قادر به درک بحران فعلی زنجیره تامین کالاها باشند و این در حالی است که شهروندان این کشور واقعا نگران کمبود کالاهای مصرفی و افزایش قیمت ‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

پنتاگون اختیارات اتمی به بایدن نمی دهد

رئیس جمهور آمریکا در این باره گفت: اگر همه با هم بیرون می‌رفتیم و ناهار می‌خوردیم و بعد می‌گفتم بیایید از هر کسی که در میز بغلی است، رستورانش مهم نیست، بپرسیم که زنجیره تامین را برای ما توضیح دهد. گمان می کنید آنها متوجه می شدند که ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟

بایدن این اظهارات را در پاسخ به سؤالی در مورد انتقاد «ابیگیل اسپانبرگر» نماینده این کشور از وی، مطرح کرد. اسپانبرگر گفت که هیچ کس او (بایدن) را به عنوان «فرانکلین دی. روزولت» (F.D.R) (سی و دومین رئیس جمهور آمریکا که برنامه های اصلاحات اقتصادی وی مشهور است) انتخاب نکرده است، بلکه مردم او را انتخاب کردند تا عادی باشد و هرج و مرج را متوقف کند.

وی گفت، با این حال، زمان کنونی برای آمریکایی ها «گیج کننده» است، چه آنها «دکتری داشته باشند یا در یک رستوران کار کنند»، چرا که چنین چالش هایی قبلا هرگز رخ نداده بودند.

ماه گذشته، بایدن از مشاغل خصوصی خواست تا قبل از تعطیلات زمستانی به حل بحران عرضه کالا کمک کنند. به گفته وی، فعالیت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته بنادر و شرکت‌های لجستیک به رفع تنگناها در زنجیره‌ های تامین در آمریکا که کالاها را برای کریسمس تحویل می‌دهند، کمک می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    بسکه خودت قدرت درک داری درخلوتت باخرزوخان درتماسی باهم بگو بخند دارید
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    کل مردم امریکا از جمله خودت قدرت درک ندارید
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    مسئولین ایرانی هم با زبان بی زبانی بلاهایی سر مردم میارن که از هزار فحش و ناسزا بدتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس