رزمایش نظامی اسرائیل

روزنامه استریتس تایمز چاپ سنگاپور نوشت: اسرائیل در صورت درگیری نظامی با ایران، رنگ آرامش را نخواهد دید.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: استریتس تایمز سنگاپور می‌نویسد: رزمایش نظامی اسرائیل در صحرای نقب سیگنالی بود، حاکی از اینکه برای حمله به ایران آماده می‌شود. برخی کشورها نیز در این رزمایش شرکت کردند. اما این کشورها درک کنند یا نه، به جنگ‌افروزی اسرائیل که راه به جایی نخواهد برد کمک می‌کنند. ایران با افغانستان قابل قیاس نیست. افغانستان را به یاد بیاورید. بیش از ۲۰ کشور بیست سال جنگ کردند اما در نهایت در برابر ارتش بدون امکانات طالبان شکست خوردند و آمریکا با شرمساری خارج شد. کابل این درس را به آمریکایی‌ها داد که هرگز قدرت مردم تحت ظلم را برای قیام در برابر ظالمان دست کم نگیرید.

در صورتی که به تهران حمله شود، تل‌آویو رنگ آرامش را نخواهد دید. اگر فلسطینی‌های بدون سلاح می‌توانند صلح و آرامش را برای اسرائیل از بین ببرند، تصور کنید که ایران با سلاح‌هایی که دارد چه خواهد کرد. روایت رسمی برای جنگ اسرائیل علیه ایران این است که توافق هسته‌ای ایران با غرب شکست خورده است. اما اسرائیل عضو برجام نبوده؛ ضمن اینکه اسرائیلی که هسته‌ای شده است، چه حقی دارد که جلوی هسته‌ای شدن ایران را بگیرد؟ کشور یاغی؟ کدام کشور یاغی است؛ ایران یا کشوری که دو بمب اتمی استفاده کرد؟ اگر ظالمانی مانند صهیونیست‌ها می‌توانند سلاح هسته‌ای داشته باشند، چرا ایران نتواند؟ این دورویی را متوقف کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    درود به شرف این روزنامه و این نویسنده آگاه سنگاپوری که در جهانی که صهیونیست ها همچون اختاپوس بر تمامی ارکان مهمش چنگ انداختند این چنین روزنامه و مقاله ی نتشر می‌کنند و از حق و حقیقت سخن می‌گویند
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    5 0
    احسنت
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    متاسفانه بعد از پیروزی آمریکا و متفقین یاران یهود بین المللی در جنگ جهانی دوم تا کنون یهودیان افراطی صهیونیست بین المللی آمریکا و جهان را به گروگان خویش گرفتند و در حال غارت و چپاول و باج خواهی از جهان! روحت شاد آدولف هیتلر که هشتاد سال پیش متوجه این خطر برای جهان شده بود ولی افسوس که شیاطین جهان آن روزگاران همچون جوزف استالین شوروی، چرچیل انگلیس ، روزولت آمریکا و .... با یکدیگر متحد و پیروز جنگ جهانی دوم شدن ...
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    3 0
    درصورت حمله اسرائيل که‌ جرأت اين کار ندارند به‌ زوال دان تاريخ سپرده‌ می‌شوند
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    آمریکا باید تمام تحریم ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه ی خسارت هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش داده بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس