سرآسیایی: داور پنالتی ما را نگرفت و همان توپ وارد دروازه ما شد

دستیار امیر قلعه نویی می‌گوید داور این دیدار یک خطای پنالتی را به نفع گل گهر نگرفته و همان توپ در بازگشت تبدیل به گل پرسپولیس شده است.

به گزارش مشرق، مجتبی سرآسیایی، مربی گل‌گهر سیرجان - که به علت محرومیت امیر قلعه‌نویی - در نشست خبری حاضر شده بود، درباره تساوی پرسپولیس و گل‌گهر گفت: حتما شاهد بودید که بازی جاندار و از لحاظ فنی در شرایط مناسبی بود. مباحث فنی زیادی در این بازی دخیل بود. به تیم خوب پرسپولیس موقعیت ندادیم و فضاهای گلزنی را بستیم. طبق آنالیز و دستورات صادر شده از سوی آقای قلعه نویی، ایجاد خطر کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود و بازی بار فنی خیلی خوبی داشت.

وی همچنین از سرمربی پرسپولیس به خاطر بازی پرسپولیس تشکر کرد و گفت: از یحیی گل‌محمدی به خاطر بازی زیبا، جوانمردانه و فوتبال فنی این تیم تشکر می‌کنم. همچنین از بازیکنان خودمان به خاطر شرایط خوبمان و همینطوری تلاش برای پیروزی تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

مربی گل‌گهر درباره عملکرد داور این دیدار گفت: طبق چیزی که ما دیدیم و از دور به نظر می‌رسید، یک سری اتفاقات در بازی رخ داد و یکی، دو خطا هم در محوطه جریمه رخ داد که فکر می‌کنم داور می‌توانست تصمیم دیگری بگیرد و احساس می‌کنم پنالتی ما دیده نشد. به نظرات داور احترام می‌گذاریم اما نظر ما این است که داور می‌توانست یک پنالتی بگیرد اما کارشناسان در این زمینه صاحب نظر هستند.

سرآسیایی درباره عقب نشینی این تیم در نیمه دوم و علت این موضوع گفت: در نیمه اول از زمین پرسپولیس فشار آوردیم اما در نیمه دوم بازی را کنترل می‌کردیم که در نهایت گل خوردیم. بحث ما همان توپی بود که داور می‌توانست به نفع ما پنالتی بگیرد اما همان توپ به سمت دروازه ما برگشت و پرپولیس روی همان توپ به گل رسید. عقب نشینی ما به علت مسائل تاکتیکی و بحشی هم ناشی از فشار پرسپولیس بود. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس