کد خبر 1295633
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
بازی پرسپولیس و گل گهر پنالتی داشت؟

کارشناس داوری فوتبال کشور به بررسی صحنه‌های مهم دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر پرداخت.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در خصوص داوری دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر اظهار داشت: با وجود حساسیت بازی و تقابل دو تیم بالا جدولی امروز قضاوت کم اشتباهی را از داور این مسابقه دیدم.

وی افزود: یکی دو اتفاق در محوطه جریمه دو تیم افتاد که در هر دو صحنه تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. یک مورد در محوطه جریمه پرسپولیس بود که مهاجم گل‌گهر وارد شد و وحید امیری بدون خطا توپ را از او گرفت و یک جدال عادی بود. در این صحنه داور به درستی دستور به ادامه بازی داد. 

کارشناس داوری در مورد سرنگونی بازیکن گل گهر در دقیقه۶۳ در محوطه جریمه پرسپولیس اظهار داشت: این صحنه خطا نبود. بازیکن گل گهر برای پوشش توپ بدن گذاشت که بازیکن پرسپولیس از پشت آمد و توپ را زد.

عسگری گفت: یک صحنه نیز در محوطه جریمه گل‌گهر بود که مهدی ترابی پا به توپ شد. مدافع گل‌گهر به صورت صحیح توپ را گرفت. سرنگونی ترابی خطا نبود و تصمیم داور برای ادامه بازی صحیح بود. 

کارشناس داوری فوتبال در مورد اخطارهای داور مسابقه عنوان کرد: تمامی اخطارها درست بود. در کل تصمیمات داور، جایگیری و جابه‌جاهای او خوب و درست بود و همکاری‌های خوبی با کمک‌هایش داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس