کد خبر 129556
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵

گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پایگاه‌های ارتش این رژیم و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف موشک‌باران قرار دادند.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری"سما" نوشت: گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که تا به این لحظه 43 فروند موشک به سمت پایگاه رژیم صهیونیستی شلیک کرده و این رژیم به زخمی شدن بیش از 5 نفر و وارد آمدن خسارت‌های مادی در اثر اصابت این موشک‌ها اذعان کرده است.

این گردان‌ها همچنین تصریح کرد که شهرک"کفار میمون" هدف شلیک 4 موشک قسام، شهرک"عالومیم" یک فروند موشک و شهرک"ناحل عوز" نیز 5 فروند موشک 107 قرار گرفت.

این گردان‌ها همچنین شهرک"کفار عزه" را با 3 فروند موشک، کیبوتس "ناحل عوز" با 4 موشک، پایگاه توپخانه‌ای شرق غزه با 7 موشک و پایگاه زکیم را با 4 موشک نوع 107 هدف قرار داد.

از سوی دیگر گردان‌های "ناصر صلاح‌الدین" شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی 3 فروند موشک به شهرک"عزاتا" در شرق غزه شلیک کردند و 6 فروند موشک دیگر نیز به دو شهرک"راعیم" و "بیئیری" اصابت شد و همچنین نیتفوت و سدیروت نیز هدف اصابت 3 موشک قرار گرفت.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی"یدیعوت آحارونوت" نوشت که در نتیجه اصابت یک فروند موشک گراد به ساختمانی در النقب غربی ، 4 نیروی گارد مرزی زخمی شده و به بیمارستان"برزیلای" منتقل شدند.

به نوشته این روزنامه، تیم‌های امداد سریعا در مکان حادثه حاضر شده تا به زخمی‌شدگان و افرادی که دچار ترس و وحشت شده بودند خدمات ارائه کنند.

تیم اطفاء حریق نیز در محل حاضر شد تا آتش‌سوزی مهیبی که در ساختمان رخ داده بود، مهار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس