کد خبر 1295490
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
حمله شدیداللحن بادامکی به حمیداوی: مدیریت فوتبال مثل پیش فروش خودرو نیست/پدیده به اندازه 3 تیم بدهی دارد

سرپرست پیشین پدیده گفت: کسی که باید دست از سر تیم پدیده ‌بردارد حمیداوی است چرا که مردم خراسان در این مدت نجابت به خرج دادند که در مورد تهمت ها و تخریب های صورت گرفته حرفی نمی زنند.

به گزارش مشرق، حسین بادامکی در خصوص  موضوعات پیش آمده در خصوص مدیریت باشگاه پدیده و  صحبت‌های حمیداوی پس از شکست این تیم مقابل هوادار اظهار داشت: مردم خوب یادشان است که حمیداوی چه کاری برای این تیم انجام داد و آنهایی که دلسوز تیم شهرشان بودند چه کار کرده اند. او فرافکنی می‌کند و باید نکته ای به وی متذکر شوم. او باید سعی کند کمتر دروغ بگوید چرا که مردم مشهد این فرد را به خوبی می شناسند و حنای وی برای فوتبالی ها دیگر رنگی ندارد.حمیداوی شعاری دارد که تا وقتی دروغ هست چرا باید حرف راست زد. و برای اینکه روبه جلوفرار کند دروغ می گوید وبه دنبال تخریب است و این دقیقا از ناتوانی او است.

کاپیتان سابق پرسپولیس و سرپرست فصل گذشته پدیده ادامه داد: آقای حمیداوی من حسین بادامکی هستم، در فوتبال مشهد بزرگ شده ام و به این شهر مدیونم. شاید شما مرا فوتبالی ندانی اما باید بدانی که ما اهالی فوتبال خراسان اجازه نمی دهیم هرکاری دلت می خواهد انجام بدهی و نماینده استان را تضعیف کنی. مدیریت فوتبال ، مانند مدیریت کاروان و هلال احمر و پسماند و پیش فروش خودرو نیست.

 بادامکی افزود: شما که یک روز به مردم مشهد می گویید باید دستتان را ببوسند که مالکیت این تیم را قبول کردید، روز دیگر می گویید دست از سر تیم ما بردارید و در جمع بازیکنان تیم، اهالی مشهد را با صفات نادرستی تشبیه می‌کنید، باید بدانید که وقتی در مورد مشهد و خراسان حرف می زنید باید دهانتان را آب بکشید. این خطه شهدای زیادی برای کشور داده است و باید بدانید که به چه مردمی چه القابی می دهید. اینجا خراسان است. مردم خراسان و مشهد حرمت دارند و باید توجه کنید که در مورد مردم شهر امام رضا(ع) درست صحبت کنید.

سرپرست هیات فوتبال مشهد با ابراز تاسف از عدم برخورد با حمیداوی در رابطه با حرف هایش نسبت به مردم مشهد گفت: شما تا چه زمانی می خواهید با حرف ها و تکه پرانی هایتان این شهر و استان را به سخره بگیرید؟ مطمئن باشید که تاب و تحمل ما مشهدی ها و خراسانی ها حدی دارد.شما جرات ورود به مشهد را هم ندارید که این طور حرف می زنید، اگر حرفی برای گفتن دارید بهتر است بعد از ماه ها به مشهد سفر داشته باشید و رو در رو با مردم و علاقه مندان به فوتبال در این شهر صحبت کنید.

بیشتر بخوانید:

حمیداوی از کوره در رفت: ۴-۵ بازی دست از سر تیمم بردارید، کارمان را بکنیم!

بادامکی تاکید کرد: حمیداوی حرف از هبه تیم می زند بدون آنکه در مورد آن چیزی بداند. او فرد فراموش کاری است، چرا که یادش رفته خودش بدون پرداخت ریالی این تیم را تحویل گرفت و حالا برای مردم مشهد منت و شرط می گذارد که تیم اگر فلان رتبه را نگرفت، تیم را هبه می کند.این تیم را مجانی تحویل گرفتید اما همین حالا پدیده به اندازه ارزش امتیاز سه تیم لیگ برتری بدهی دارد و باید در این باره پاسخگو باشید!

وی ادامه داد: حمیداوی دائما می گوید که مسئولین خراسان در کار باشگاه دخالت می کنند و به دنبال فرار رو به جلو است ،چرا که منشا تمام مشکلات این باشگاه خودش و مجموعه مدیریتی اش هستند، کدام تیم در لیگ این چنین مشکلاتی دارد؟ گویا او خودش جدول مسابقات را نمی بیند که تیم خراسان در انتهای جدول است و شرایطش هر روز سخت تر می شود.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: اگر چنین مشکلاتی در یکی دیگر از تیم های لیگ برتری و در استانی دیگر وجود داشت، قطعا برخورد شدید تری انجام می گرفت و کسی اجازه نمی داد که یک مالک غیر بومی و غیر متعهد، باعث نابودی و تمسخر ورزش اول یک استان و مردم این خطه شود و این قدر دروغ بگوید و با اینکه مسایل مختلفی اطرافش می گذرد اما از موضع بالا سخن بگوید!

سرپرست پیشین پدیده تاکید کرد: من به عنوان یک‌ پیشکسوت فوتبالی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس و مسئولین نظارتی و قضائی می خواهم که از مماشات با این فرد دست بردارند. مردم و علاقه مندان به فوتبال دلخوش‌ به همین تیم در خراسان بزرگ هستند و نباید اجازه داد که این تیم دستمایه افرادی شود که باعث سر افکندگی مردم این خطه در حوزه ورزش شود.

بادامکی تصریح کرد: حمیداوی یادش نرود که چه طور  باعث شد تا یحیی گل محمدی از این تیم جدا شود، درست است که یحیی پیشنهاد خوبی از پرسپولیس داشت اما اگر در آن برهه همین آقایان او را حمایت می کردند یحیی هم دلش با تیم پدیده بود و دوست داشت تا پایان فصل در مشهد بماند. حمیداوی جرات نمی کرد در کار یحیی گل محمدی دخالت کند و البته چون با مشکل مالی هم روبرو شده بود نمی توانست از پول رضایتنامه وی بگذرد. ادعایی که حمیداوی برای آسیایی شدن تیم دارد خنده دار است، چرا که او به دلیل هزینه های تیم دوست نداشت تیم صعود کند و همه می دانند که در آسیا چه اتفاقاتی افتاد که آنجا هم مضحکه عام و خاص شدیم. از فراموش کردن بردن لباس تیم بگیرید تا حضورش در کنفرانس های خبری بازی های آسیایی و ترجمه های مورد دلخواه خودش.

وی ادامه داد: آن تیمی که به آسیا صعود کرد محصول تفکرات گل محمدی و تلاش هایی بود که سرآسیایی بعد از رفتن  گل محمدی با ایجاد همدلی در بین بازیکنان ایجاد کرد. در همان زمان هم هزینه های پرواز تیم ، هتل، پاداش و بسیاری هزینه های دیگر را مجموعه شهری و استانی با مدیریت وطنخواه متقبل شدند و حمیداوی اصلا در باغ نبود.

 بادامکی  تصریح کرد: حمیداوی در حالی اشاره به ششم و نهمی دو سال گذشته کرده است که به دلیل دخالت در کار سرآسیایی، وی مجبور شد تیم را رها  و از شهر خودش فرار کند و تیم را در رده چهارم تحویل بختیاری زاده داد و در نهایت ششم شد. سال بعد هم با جدایی ١٠-١١ بازیکن اصلی تیم و درآمد ١٠-١١ میلیارد تومانی از محل فروش ستاره های تیم ، تیم جوان را به رحمتی سپرد. او خودش می دانست تیم جوان شده و پولی برای خرید بازیکنان بزرگ ندارد و از رحمتی خواست تا تیم را فقط در لیگ حفظ کند.

وی ادامه داد: با مشکلاتی که برای حمیداوی بوجود آمد اصولی زحمات زیادی کشید و تیمِ جوان با تلاش رحمتی و کادرش به رتبه تک رقمی رسید و حتی شانس کسب مجدد سهمیه آسیا را داشت، در حالی که در همان لیگ سایپا افتاد و ذوب آهن هم با یک امتیاز بیشتر ماند.

بادامکی با اشاره به تهدید حمیداوی مبنی بر ارائه گزارش به فیفا گفت: وقتی که یک فرد بدهکار که شاکیان بسیاری دارد این قدر کشورش برای بی اهمیت می‌شود که همه را تهدید می‌کند که فوتبال ایران را تعلیق می‌کند. باید کلاهمان را بالاتر بگذاریم، چرا که وقتی کسی برخوردی با او نمی‌کند او می تواند هر حرفی را به زبانش بیاورد. کشور ایران یک کشور مقتدر است و ما به بیگانگان اجازه تهدید نمی دهیم و دیدید که همین چند روز قبل چه سیلی به بدخواهان زدیم و حالا اینکه یک فرد ایرانی بخواهد خودمان را از داخل در حوزه ورزش تهدید کند مسلما باید با اوبرخورد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس