کد خبر 1295342
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
اولین اظهارات ژاوی پس از قبول هدایت بارسلونا

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا پس از انتصابش به این سمت برای اولین بار به عنوان با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندس سرانجام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد. او امروز (شنبه) در فرودگاه دوحه قبل از بازگشت به کشورش برای قبول هدایت تیمی که تا ۵ سال پیش در آن توپ می‌زد، گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران داشت و به آنها درباره مأموریت جدیدش پس از هدایت السد قطر گرفت: این بزرگترین چالشی است که در تمام حرفه‌ام پذیرفته‌ام. بسیار خوشحالم که دارم به خانه به بارسلونا برمی‌گردم. این یک چالش بزرگ است.

ژاوی افزود: از بارسلونا به خاطر این که این فرصت را به من داده است بسیار تشکر می‌کنم. آنها (نمایندگان باشگاه) به دوحه آمدند. مراحل فسخ قرارداد من با باشگاه السد انجام شد. در قرارداد ما بندی برای فسخ وجود داشت و مطابق آن هر دو طرف به وظایف‌شان عمل کردند. من از باشگاه بسیار قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده انتقال مجانی ژاوی به بارسلونا

کاپیتان سابق بارسلونا تأکید کرد: اولین کاری که باید انجام دهم صحبت با بازیکنان است. باید برنامه‌هایم را برای آنها توضیح دهم و اینکه باید سختکوش باشند. باید تیم را بسازیم و با آن کار کنیم. باید با انگیزه‌ای زیاد تلاش کنیم که به اوضاع و احوال تیم سروسامان بدهیم.

ژاوی در پایان از سرمربی موقت بارسلونا سرخی بارخوان که پس از اخراج رونالد کومان هدایت تیم را برعهده داشت است هم گفت: در باشگاه همه تلاش کردند که این اتفاق رخ دهد. تمرین دادن تیمی که تعداد زیادی از دوستانم در آن حضور دارند یک امتیاز است. من می‌دانم آنها چگونه تمرین می‌کنند و چه بازیکنانی هستند. به همین دلیل کار در این تیم یک نکته است.

طبق چیزی که پیش از این باشگاه بارسلونا اعلام کرده است، سرخی بارخوان در این هفته نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس