آمریکا برای ما در تراز یک دزد دریایی، کوچک شده است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ما امروز درباره خلیج فارسی سخن می‌گوییم که مالکیت آن را داریم و آمریکا برای ما در تراز یک دزد دریایی، کوچک شده است و نیروهای مقتدر سپاه دست سارق را قطع کردند.  

به گزارش مشرق، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز ۱۴ آبان در آیین اختتامیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در حوادث کشور و گره‌گشایی از مشکلات باید از زمان به عنوان مولفه اصلی یاد کنیم چراکه ما در یک جنگ تمام عیار هستیم و فرصت غفلت نداریم.  

بنا بر اعلام روابط عمومی جشنواره، وی افزود: دستیابی به دستاوردهای بالا در زمان کوتاه در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین کار بسیار ارزشمندی است.  

فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: جوانان فعال در حوزه تولید محتوای دیجیتال در واقع مفسران قرآن امروز ما هستند، از این رو تک تک کارهای جوانان تولیدگر فضای مجازی نیز تفسیر قرآن است.  

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های بارز این رویداد این بود که در خلا کار نکردند این درحالی است که در دانشگاه‌های ما انبوهی از پایان نامه‌هاست که مشکلی از جامعه حل نکرده است.

این مسئول با بیان اینکه موضوعات طرح شده در رویداد دغدغه به روز جامعه ما بود، بیان کرد: خلق ایده‌هایی که در رویداد اتفاق افتاد بسیار مهم‌تر از نتیجه آن است چراکه هرکدام از ایده‌ها متناسب با نیازهای جامعه است.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه جامعه ما از جوانان هوشمند و توانمند برخوردار است، گفت: امیدواریم که مسئولین هم از خلاقیت این جوانان برای آبادانی استان قزوین استفاده کنند.  

فرمانده سپاه استان با اشاره به حادثه ناکامی آمریکا در دزدی نفتکش اظهار کرد: در این واقعه که اقتدار نیروی دریایی سپاه به نمایش گذاشته شد، ملت ایران را در اوج قرار داد این درحالی است که در گذشته آمریکا و انگلیس‌ در آب‌های خلیج فارس جولان می‌دادند و ما اجازه تصمیم‌گیری نداشتیم.  

وی تاکید کرد: ما امروز درباره خلیج فارسی سخن می‌گوییم که مالکیت آن را داریم و آمریکا برای ما در تراز یک دزد دریایی، کوچک شده است و نیروهای مقتدر سپاه، دست سارق را قطع کردند.  

این مسئول در پایان گفت: امروز توانستیم به کشوری آباد و امن دست یابیم و این موقعیت را جوانان ایران به وجود آوردند، لذا دشمن باید بداند که دوران زورآزمایی با ایران و دوران بزن‌دررو تمام شده است. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 15
    در قوانین نظامی فرماندهی که دشمنش را ضعبف تصور کند مشخص است که قوانین اولیه نظامی راه نمی داند و احتمال شکست چنین فرماندهان بالاست
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      7 0
      توقع داشتی مثل غربزده ها دست بالا بگیرند و مثل غلام حلقه به گوش و مسخ شده هرچه خواستند ، حتی .... تقدیمشان کنند ؟؟؟؟؟ خداوند مدافعان حرم جمهوری اسلامی را حفظ کند و بر توفیقاتشان بیفزاید .
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      7 0
      شهادت را اخرین درجه از کمال یه انسان میدونیم.
  • بی نام IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    کاش یه روزی برسه که علاوه بر نظامی در حوزه های پزشکی هم محتاج هیچ کشوری نباشیم
  • US ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    کار آمریکا به کجا رسیده اوضاع اقتصادیش چنان خراب شده که دست به راهزنی و دزدی میزند جوری که بوش میاد نفسهای آخر آمریکا شروع شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس