کد خبر 1294939
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
اعتراض استقلال به سازمان لیگ/ تماس با ناظر بازی به خاطر اتفاقات مقابل هتل چمران

باشگاه استقلال اعلام کرد که مراتب اعتراض خود را به سازمان لیگ اعلام خواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمد نوری فر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فجر سپاسی شیراز گفت: خوشحال هستیم استقلال بعد از 8 سال به شیراز سفر کرده و استقلالی های عزیز به استقبال تیم ما آمدند اما باید روی منفی قضیه امشب را هم ببینیم.

وی افزود: به شدت وضعیت نظم و انضباط مقابل هتل نگران کننده بود. امشب نزدیک بود یک فاجعه رقم بخورد. در این شرایط کرونا، سازمان لیگ این همه روی پروتکل ها تاکید کرده اما تنها چیزی که برای جمعیت مهم نبود، این است که استقلال قرار است فردا به میدان برود.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال یادآور شد: نه اتوبوس می توانست جلو برود و نه می توانست برگردد. بیش از یک ساعت اعضای تیم در اتوبوس حضور داشتند. مسلما آنهایی که مقابل هتل بودند عاشقان استقلال بودند اما امشب به وجدان خود رجوع کنند که این اتفاق چقدر می تواند به یک تیم لطمه بزند.

نوری فر گفت: در این وضعیت شرایط خیلی ناراحت کننده بود. با ناظر بازی تماس گرفتم که گفتند شما باید یک هتل دیگر را انتخاب می کردید. وقتی تیمی مثل استقلال بعد از 8 سال به شیراز می آید، قابل پیش بینی بود نیروی انتظامی بیشتری باید مقابل هتل حضور پیدا می کرد. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مراتب اعتراضمان را به سازمان لیگ و برگزار کنندگان مسابقات اعلام می کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 1
    آقای نوری فر لطفا کم ناز و غمضه کنید مردم مهمان نواز شیراز نباید جانشا ن را به خاطر تیمی خاص یا تیم های دیگر که برد و باختش هیچ تاثیری در زند گی شان ندارد ،به خطر می انداختند منتهامهمان نوازی در خون شیرازی ها نهادینه شده ولی ما باید به این فرهنگ برسیم که فوتبال هیچ تاثیری در زندگی افراد جامعه ندارد و نباید بیهوده خود را به خاطر این فوتبالیستها دچار رنج کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس