کد خبر 1294754
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
۱۴ دستور زاکانی برای رفع مشکلات منطقه ۱۴

شهردار تهران در دومین سلسله بازدیدهای میدانی به عنوان پویش قرار خدمت به منطقه ۱۴ رفت و ۱۴ دستور مهم برای رفع مشکلات این منطقه صادر کرد.

به گزارش مشرق؛ دومین جلسه بازدید و نظارت ستادی علیرضا زاکانی، شهردار تهران از منطقه ۱۴ تهران با حضور جمعی از معاونان و مدیران شهرداری تهران، برگزار شد.

زاکانی این بازدیدها را به منظور نظارت بر فعالیت مدیران شهرداری، اطلاع از مشکلات شهروندان مناطق و همچنین رفع این مشکلات برای افزایش کیفیت زندگی در پایتخت، آغاز کرده است.

شهردار تهران در بازدید از منطقه ۱۴ که از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آغاز شد به پل ارتباطی بزرگراه امام علی(ع) به خاوران، سوله مدیریت بحران، پارکینگ شیوا و ... رفته و ۱۴ دستور مهم برای رفع مشکلات ساکنان این منطقه صادر کرده است.

نخستین دستور زاکانی مربوط به پل ارتباطی بزرگراه امام علی(ع) است، بنابر دستور او مقرر شده است که رفع معارض از مجموعه پل‌های روگذر امام علی (ع) - خاوران صورت گیرد و در اسرع وقت برای بهره‌برداری شهروندان آماده‌سازی شوند.

دومین دستور شهردار تهران برابر با احیاء، بهسازی و ایمن‌سازی ورزشگاه شهید سعیدی و مناسب‌سازی آن برای استفاده معلولان و جانبازان است.

زاکانی درباره پروژه زمین مانده مسجد آدینه که در مرحله گودبرداری به علت مشکل تأمین منابع مالی رها شده، دستور داد که اعتبار پروژه مسجد آدینه تأمین و هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

چهارمین دستور شهردار تهران مربوط به تبدیل پارکینگ شیوا به پارکینگ طبقاتی است.  پارکینگ طبقاتی شیوا طرحی مشارکتی است که قرارداد آن به شکل نیمه‌کاره رها شده است.

زاکانی همچنین درباره تخصیص اعتبار برای پروژه دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه بسیج در بودجه سال ۱۴۰۱،  تعیین تکلیف پروژه میدانگاه و پارکینگ امیرکبیر در اسرع وقت و تسریع در بهره‌برداری از این پروژه، تخصیص اعتبار پروژه تعریض بزرگراه بسیج به سمت جنوب از خیابان ائمه اطهار در بودجه سال ۱۴۰۱ هم دستوراتی صادر کرد.

مرمت، بهسازی و زیباسازی خیابان کرمان، تخصیص اعتبار پروژه تعریض خیابان قره یاضی در بودجه سال ۱۴۰۱، تأمین روشنایی بزرگراه امام علی(ع) محدوده بزرگراه محلاتی در اسرع وقت، تخصیص اعتبار احداث بوستان در خیابان نبی اکرم(ص) برای سال ۱۴۰۱، تخصیص اعتبار کف سازی، ایمن‌سازی و زیباسازی مسیل ابوذر در بودجه سال ۱۴۰۱ و تملک خانه شهید ابراهیم هادی و تبدیل آن به موزه دیگر دستورات شهردار تهران بود.

آخرین دستور شهردار تهران در بازدید از منطقه ۱۴ مربوط به تکمیل پروژه نیمه تمام پایگاه پشتیبانی (سوله) مدیریت بحران امام علی (ع) - محلاتی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • قربانعلى موسوى IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    4 4
    هر جا مينويسيد شهر دار تهران بنويسيد ( شهردار شجاع تهران ) شجاعت دكتر عليرضا زاكانى در سراسر ايران بى نظير بود.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      2 0
      قربانت برم قربانعلى يعنى توهم فردا يك حرف اشتباه بزرگ بزنى بعد حرفت را پس بگيرى ميشى قربانعلى شجاع ؟
  • غلامحسین دادالهی بیات IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 1
    متاسفانه بامسولین شهرداری نمیتوان صحبت کرد وکارحل مشکلات مردم توسط این همه نیروی شهرداری انجام نمیشودبلکه ازطرف دلالان انجام میشودبایدمشکلات رابامشاوره اهلش حل کرداگرآقای زاکانی بشنود تاهمان بامرام بسیجی یاجهادی اقدام کند دردمردم چیست؟همین انتظاررامردن دارنداکثرپروژه های شخصی متوقف شده
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 1
      مشکل اینه که ادای این افرادبسیجی و جهادی رو درمیاره و از همه بدتره ! اول که تخصصش رو نداشت بعد که دامادش رو استخدام کرد و بعدشم که یه شاعر استخدام کرده معلومه که از همه بدتره . به قولی به ریش نیست به ریشه اس
  • F/h IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 1
    با عرض سلام و احترام از اینکه از منطقه ۱۴دیدن نمودید قدر دانتان هستیم کاش لطفی کنید و به اسم خیابانها آن نظری انداخته و دستور دهید نام خیابانهای صاحب الزمان و ائمه اطهار و چند خیابان دیگه که هم تکراری و هم بازی با نام ائمه هست رابا نامهای دیگری عوض کنند اگر صلاح میدانید تشکر
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 1
    در انتظار بازديدشهردار تهران از منطقه ١٥ و صدور ١٥ دستور و در ادامه منطقه ١٦ با ١٦ دستور.و به ترتيب ....
  • کاخ فرح پهلوی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    دستور 15 را فورا بگو که نام : زیبای بزرگراه نیایش را سریعا به همان نام اولیه در اورند . چون اسم منحوس فعلی اش برای مردم ازار دهنده است .
  • سید IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    روستای کودزر از توابع فراهان از جمعیت دارد خالی می شود.بخش بزگی از مردم ان ساکن تهران وقم واراک اند اگر ثروتمندان کودزر سرمایه گزاری کنند درروستا جوانان درروستا می مانند.خواهش داریم اغنیا بخشی از سرمایه خودرا درزاگته خود هزینه کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس