کد خبر 1294665
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در کردستان/ ۳ نفر کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند

تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ۳ کشته و ۱۹ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ساعت 10 دقیقه بامداد در محور سقز - دیواندره در حدفاصل منطقه ایرانخواه و صاحب محدوده روستای جنیان با هم برخورد کرده که منجر به 3 کشته و زخمی شدن 19 نفر شد.

مهدی خوش‌قدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان درباره جزئیات این حادثه، با بیان اینکه به محض اطلاع از این حادثه پنج تیم عملیاتی به این محور اعزام شد، اظهار داشت: در این تصادف به 22 نفر حادثه‌دیده امدادرسانی شد به‌طوری‌که 5 نفر در صحنه تصادف به صورت سرپایی مداوا و 17 نفر نیز با همکاری فوریت‌های پزشکی 115 و آتش‌نشانی به مراکز درمانی سقز منتقل شد.

سرهنگ عیسی گوهری،  فرمانده پلیس‌راه استان کردستان نیز با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده  سقز-دیواندره، درباره جزئیات این حادثه می‌گوید: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ساعت 10 دقیقه بامداد در محور سقز - دیواندره در محدوده روستای جنیان برخورد کرده که منجر به 3 کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هم‌وطنانمان شد.

وی افزود: بر اثر این تصادف 2 نفر در محل تصادف کشته شده و یک نفر از مسافران خانم که حالش وخیم بود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت و از افراد مصدوم حادثه نیز حال 2 نفر دیگر وخیم است.

گوهری با بیان اینکه علت حادثه توجه‌نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس بود، گفت: اتوبوس از استان کرمانشاه به سمت استان آذربایجان غربی در حال تردد بوده است.

 محور سقز-دیواندره به طول 100 کیلومتر که بخشی از کریدور شمال به جنوب در استان‌ کردستان است یکی از حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی استان است که انتظار می‌رود مسئولان متولی تدبیری برای رع مشکلات این حوزه بیندیشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس