کد خبر 1294575
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
استراتژی جدید ایران در برابر آمریکا از نظر عطوان/ واکنش به برخورد قاطع سپاه با ناوهای آمریکایی+عکس

تحلیلگر برجسته جهان عرب، موفقیت چشمگیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر ناوهای تروریست‌های آمریکایی را بیانگر بازدارندگی فوری در برابر آمریکایی‌ها توصیف کرده است.

به گزارش مشرق، نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا هفته گذشته  اقدام به سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران در دریای عمان کرد. آمریکایی‌ها در این اقدام یک نفتکش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفتکش دیگر، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.

اما رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن  بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده، آن را  تصرف و به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند. نیروهای ارتش تروریست آمریکا در ادامه با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه جان برکفان نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.

عملیات پیروزمندانه نیروی دریایی سپاه پاسداران و شکست ناوهای تروریست‌های آمریکا با واکنش «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته عرب و سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم روبرو شده است.

استراتژی جدید ایران در برابر آمریکا از نظر عطوان

عطوان در توئیتی در این باره نوشته است: سپاه پاسداران(انقلاب اسلامی) ایران، نفتکشی راکه کشتی‌های جنگی آمریکایی ربوده بودند، در دریای عمان و از طریق هلی‌برن آزاد کردند.

وی افزود: این حادثه نشانه افزایش احتمالات جنگ و  تاکید بر این است که عبارت پاسخ در زمان و مکان مناسب، دیگر جایی ندارد و به جای آن، بازدارندگی فوری(واکنش فوری) جایگزین شده است و در آینده، تحولات بزرگتری در پیش خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    18 0
    بنازم عطوان ورق برگشته اين دلاوران سپاه اسلام هستن زهر چشم حسابی از دشمان می گیرند
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    نفتکش ایران نبود اون یه نفتکش خارجی بود که آمریکایی که ابتدا نفتکش ایرانی رو متوقف می‌کنند بعد نفت ایروان رو به اون نفتکش منتقل می‌کنند و بعد اون نفتکش رو به سمت پایگاه خودشون حرکت ميدند که ناگهان سپاه میاد و اون نفتکش سارق رو فتح میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس