پنتاگون

ناوگان پنجم دریایی آمریکا به اقدام قاطع سپاه پاسداران در ممانعت از دزدی دریایی این کشور در آب های خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سپاه پاسداران امروز خبر داد که با اقدام بموقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را بسوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد که همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را بسوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.

ناوگان پنجم دریایی آمریکا در پاسخ به پیگیری رویترز در این باره اعلام کرد که از گزارش‌های درخصوص این حادثه اطلاع دارد ولی درحال حاضر اطلاعاتی برای ارائه کردن ندارد.

این درحالی است که نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند.

 این نفتکش هم اکنون در آبهای سرزمینی کشورمان است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نیما IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    5 0
    آیا هنوزهم بعصی ها متعقد هستند آمریکا ابرقدرت هست
  • نیما IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    3 0
    آیا هنوزهم بعضی ها متعقد هستند آمریکا ابرقدرت هست
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    4 0
    الحمدالله سپاه با یک تیر دو نشان زد.یانکی ها مثل سگ التماس کنن کشتی غنیمتی هست و پس داده نمیشه
    • ارش IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      قرررررررر بده قررررررررش بده
  • ار IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    قرررررررر بده قررررررررش بده
  • سیدحسین مظلوم GB ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    آمریکا به دریوزگی افتاده و هر غلطی رو حاضره انجام بده تا شاید گوشه ای از ناکامی ها و تحقیر هایی را که در نتیجه مواجهه با ملت بزرگ ایران به آن مبتلا شده را ترمیم کند ولی هیهات من الذله؛که غیور مردانه سپاه وارتش و...جمهوری اسلامی ایران به آنان اجازه کوچکترین غلطی را به آنها بدهند حافظه آنها چقدر مشکل دارد.صدها مسئله انجام دادند و صدها بار هم پوزشون به خاک مالیده شد ولی انگار نمی خواهند بفهمند یک بار که همه امکاناتشان درحرکتی مثل آنچه در رابطه با نفتکش انجام شد اگر یک بار همه امکانات شان مصادره گردد و یا به قعر دریا رود شاید از خواب بیدار شوند
  • ناصر سلیمی چگنی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    هر جا سخن از امنیت و دفاع بر خورد قاطعانه با هر گونه تجاوزگری دشمنان است نام مبارک سپاه می درخشد درود بر شما سپاهیان عزیز درود بر شما جان بر کفان ایران اسلامی واقعا احساس غرور کردم خسته نباشید سپاه به جرات میگم قدرتمندترین متعهد ترین وبا وفا ترین با ایمان ترین نیروی زبده جهان اسلام است درود سپاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس