کد خبر 1294368
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
مدیران بارسلونا برای عقد قرارداد با ژاوی وارد قطر شدند

شماری از نمایندگان باشگاه بارسلونا برای استخدام هافبک پیشین این تیم به عنوان سرمربی جدید آبی‌واناری‌ها وارد کشور قطر شدند.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، نمایندگان باشگاه بارسلونا صبح امروز (چهارشنبه) وارد قطر شدند تا مذاکرات خود را با باشگاه السد برای به خدمت گرفتن سرمربی این تیم ژاوی هرناندس آغاز کنند.

بارسلونا هفته گذشته رونالد کومان را اخراج کرد و از آن زمان هدایت تیم به صورت موقف به سرمربی تیم دوم باشگاه سرخی بارخوان سپرده شده است. گزینه قطعی مدنظر باشگاه برای جانشینی کومان، ژاوی است که فعلاً با السد قرارداد دارد و گفته می‌شود غرامت فسخ این قرارداد یک میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید:

تمجید مطبوعات از بارسای بدون کومان +عکس

به گزارش رادیو کاتالونیا و همانگونه که پیش از این هم اعلام شده بود، نمایندگان باشگاه بارسلونا پس از بازی شب گذشته این تیم در خانه دیناموکیف در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به دوحه سفر کردند. هیئت نمایندگان باشگاه بارسلونا که عازم قطر شده‌اند، متشکل از رافا یوسته نایب رئیس ورزشی باشگاه و متئو آلمانی مدیر فوتبال باشگاه است اما ظاهراً خوان لاپورتا رئیس باشگاه نتوانسته به قطر سفر کند.

بسته به روند پیشرفت مذاکرات میان دو باشگاه بارسلونا و السد، انتظار می‌رود که ظرف امروز، فردا یا حداکثر تا روز جمعه ژاوی هرناندس به عنوان سرمربی جدید کاتالان‌ها معرفی شود.

اظهارات بارخوان پس از بازی شب گذشته تیمش مبنی بر اینکه نمی‌داند شنبه هفته آینده روی نیمکت بارسلونا خواهد بود یا به کار سابقش، هدایت تیم دوم برمی‌گردد نیز نشان می‌دهد که همه چیز برای بازگشت ژاوی به نوکمپ فراهم شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس