کد خبر 1294304
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
شهروندان چطور کودکان کار را به اورژانس اجتماعی تحویل دهند؟

رئیس پلیس تهران از آمادگی نیروی انتظامی برای برخورد جدی و انهدام باندهایی خبر داد که کودکان کار را در خیابان‌ها مستقر می‌کنند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی صبح دیروز در حاشیه نشست قرارگاه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر تهران که با حضور استاندار و شهردار تهران و جمعی از مقامات و مسئولان و فرماندهان انتظامی استان تهران در استانداری برگزار شد با بیان این مطلب گفت: پلیس به خاطر اشراف و تسلطی که بر فعالیت باندهای به کارگیری کودکان کار در تهران دارد آماده است تا با همراهی استاندار و شهردار تهران و بستری که این دو نهاد فراهم خواهند کرد با این باندها برخورد کند و پایتخت را به‌عنوان یک الگو برای کل کشور آماده‌سازی کند و ما در این زمینه با تمام توان در کنار شهرداری و استانداری خواهیم بود. متأسفانه بخش زیادی از این افراد نیز از اتباع بیگانه هستند ولی ما برابر قانون با این افراد برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

تهران نیازمند تحول است

سردار رحیمی همچنین ضمن قدردانی از استاندار تهران برای تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: لازم می‌دانم از شهردار متدین و ولایی‌مان که با قدرت پای کار آمده‌اند نیز تشکر و قدردانی کنم. نیروی انتظامی به‌عنوان مجری در این طرح‌ها حضور دارد نیروی انتظامی به‌عنوان نیرویی است که کف میدان حضور دارد و بازوی اجرایی دستگاه‌ها محسوب می‌شود. ما اعلام کردیم که با تمام توان در خدمت دوستان هستیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به معتادان متجاهر در شهر تهران گفت: ‌در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار معتاد متجاهر در سطح شهر تهران داریم. همچنین حدود ۴ هزار معتاد متجاهر که دارای مشکلات و بیماری‌های مختلف هستند نیز در شهر تهران وجود دارد که برای جمع‌آوری آنها  نیاز به کمک سایر نهادها داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره فعالیت اصناف بعد از ساعت ۱۲ شب گفت: در هر فعالیتی بعد از نیمه شب که همان بحث زیست شبانه است باید موضوع امنیت و نظم و آرامش را مورد توجه قرار داد و اگر بسترها برای این موضوع فراهم شود مشکلی نخواهد بود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس