سکوت کاخ سفید در برابر اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان

رفتار دولت آمریکا در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان نمونه‌ای از نحوه همکاری کاخ سفید با این رژیم است.

به گزارش مشرق، پس از گزارش دیدار رودرروی مقام‎های دولت بایدن با مقام‎های رژیم صهیونیستی برای شنیدن شواهد محرمانه صهیونیست‌ها درباره تعیین ۶ سازمان فلسطینی به عنوان سازمان‌های تروریستی، هیچ واکنشی از کاخ سفید منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

هشدار شدید جهاد اسلامی نسبت به آغاز جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی

به گزارش «ریسپانسیبل استیت کرفت»، در حالی که چنین اقداماتی از سوی دیگر کشورها اغلب موجب محکومیت خشمگینانه از سوی آمریکا یا حتی اعمال تحریم‌ می‌شود، اما در مورد رژیم صهیونیستی به نظر می‌رسد که واکنش دولت بایدن تنها به درخواست روشن‌ سازی محدود می‌شود.

رفتار دولت بایدن در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی، نه تنها ریاکارانه بوده، بلکه به عنوان نمونه‌ای از نحوه مشارکت نزدیک آمریکا با رژیم‌های غیرپاسخگو است.

با استفاده هفته گذشته از قانون ضد تروریسم رژیم صهیونیستی، که در سال ۲۰۱۶ وضع شده بود، این اولین بار نیست که مقام‎های صهیونیست به این ۶ سازمان غیردولتی فلسطینی، از جمله ۳ گروه برجسته حقوق بشری فلسطینی، حمله می‌کنند.

در دهه گذشته، مقام‎های رژیم صهیونیستی که کرانه باختری و غزه را تحت اشغال دارند، به دفاتر این گروه‌ها و دیگر گروه‌های حقوق بشری یورش بردند، کارکنان آن‌ها را از سفر منع کردند، کارمندان را دستگیر کردند و از کمک‌کنندگان مالی این گروه‌ها خواستند که کمک‌ها به این گروه‌ها را متوقف کنند.

رژیم صهیونیستی همچنین گروه‌های بین‌المللی حقوق بشری را هدف قرار داده و ناظران بین المللی و دیده‌بان حقوق بشر را اخراج کرده و از سفر فعال عفو بین‌الملل جلوگیری کرده است.

اما تعیین این ۶ گروه فلسطینی به عنوان سازمان‌های تروریستی بسیار فراتر از اقدامات قبلی است.

این نامگذاری‌ها فعالیت‌های آن‌ها را غیرقانونی می‌دانند و کار برای آن‌ها یا حمایت از آن‌ها را جرم انگاری می‌کنند؛ رژیم صهیونیستی اکنون می‌تواند آن‌ها را تعطیل کند؛ دارایی‌های آن‌ها را مصادره کند و کارکنان آن‌ها را زندانی کند.

این رژیم حتی می‌تواند هر فردی را که حمایت، تمجید یا همدردی با این سازمان‌ها ابراز کند، به مدت ۳ سال زندانی کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    مشکل خودشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس