مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور اهتمام کنند

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: مجلس و دولت برای رفع مشکل‌های کشور اهتمام داشته باشند، باید صادقانه فعالیت کنید، مشکلات مشخص و یکی پس از دیگری برطرف شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، وی در دیدار با حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: ای اهل ایمان تقوای خدا داشته باشید و با راستگویان باشید، یعنی انسان باید در عمل راست‌گو باشد و فقط در ظاهر سخنی نگوید و به آن عمل نکند.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی افرادی که در کنار ایشان مشغول خدمت‌رسانی هستند باید صادقانه فعالیت کنند و مشکل‌های کشور مشخص شده و یکی پس از دیگری برطرف شود.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: باید در زندگی تقوا داشته باشیم و همچنین در خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکنیم و نمونه‌های عمل را در جامعه به‌خوبی نشان دهیم.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: امام راحل گفتند که هرکاری که در جامعه صورت می‌گیرد باید مردم در جریان قرار گرفته و خوشحال شوند، از این رو مجلس شورای اسلامی نیز اقدام‌های صورت گرفته را تشریح کند، این موضوع سبب خوشحالی جامعه می‌شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس