کد خبر 1293580
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
حامد لک در حسرت کلین‌شیت/ پاشنه آشیل به رهبری «سیدجلال»

حامد لک برای سومین هفته متوالی نتوانست دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد تا این تیم نخستین شکست خود را خیلی زود در لیگ برتر فصل جاری تجربه کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی میهمان آلومینیوم اراک بود که برای جبران تنها شکست فصل گذشته خود مقابل شاگردان رسول خطیبی به میدان رفت اما باز هم طعم تلخ شکست را تجربه کرد.

سرخپوشان پایتخت که در هفته دوازدهم لیگ برتر بیستم مقابل آلومینیوم با نتیجه دو بر یک شکست خوردند، این بار در هفته‌های ابتدایی بازنده بازی در اراک شدند تا عملکرد فنی شاگردان یحیی گل محمدی بار دیگر مورد انتقاد قرار بگیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در فصل گذشته با عملکرد درخشان خط دفاعی خود توانستند کمبود مهاجم گلزن را جبران کنند روندی متفاوت را در لیگ برتر فصل جاری پیش گرفتند.

پرسپولیس که با حامد لک در فصل گذشته ۱۶ بار کلین شیت داشت در فصل جاری سه بار در سه دیدار نخست خود گل خورده است.

لک در هر سه بازی یک گل خورده است تا نمایش ضعیف این تیم را نتواند جبران کند.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر که همچنان رهبری سیدجلال حسینی را در خط دفاعی تجربه می‌کند بدون شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان نشان داد مشکلات فراوانی را دارد.

جدایی خلیل زاده در پایان لیگ برتر نوزدهم و خروج کنعانی زادگان در پایان لیگ بیستم باعث شده تا عملکرد خط دفاعی این تیم به مراتب ضعیف‌تر از همیشه باشد.

تیمی که میانگین گل خورده اش در ۶۰ دیدار ۰.۵۲ بوده است امسال در سه بازی به عدد یک رسیده است. اتفاقی بی سابقه در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی که هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بود.

باید دید این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر با چه تدبیری می‌تواند نقاط ضعف خود را جبران کرده و از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۱۵ آبان ماه میزبان گل گهر سیرجان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جواد IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 1
    للک لک ها دیگه بابا ندارن
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    لک لک الان وقت پرواز و مهاجرتش هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس