کد خبر 1293284
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
بزرگترین نگرانی شرکت‌های فناوری چیست؟

طبق تحقیقی جدید ۵۷ درصد از مدیران اجرایی شرکت های فناوری معتقدند یافتن کارمندان واجد شرایط بزرگترین نگرانی آنها است که اهمیت آن از امنیت سایبری و اختلال در زنجیره ذخایر بیشتر است.

به گزارش مشرق به نقل از سی ان بی سی، میان تمام چالش‌هایی که مدیران اجرایی شرکت‌های فناوری با آن روبرو هستند، کمبود نیروی کار بسیار جدی تر و نگران کننده تر است.

بیشتر بخوانید

تولید واکسن‌های بدون سوزن و درد

این مورد یکی از یافته‌های تحقیق «شورای اجرایی فناوری» (Technology Executive Council ) نشریه مذکور است که بین یک تا ۱۵ اکتبر انجام شده است. این تحقیق ۳ ماهانه چالش‌ها و نگرانی‌های پیش روی مدیران اجرایی در برخی از بزرگترین شرکت‌های آمریکا بررسی می‌کند.

هرچند حمله سایبری و اختلال در زنجیره ذخایر در صدر فهرست نگرانی‌های مدیران ارشد اطلاعات شرکت‌ها قرار دارند، اما در کل توانایی مدیران ارشد برای یافتن نیروی ماهر نگرانی بسیار مهم‌تری نسبت به دو مورد ذکر شده است.

۵۷ درصد مدیران اجرایی شرکت کننده در این تحقیق اعلام کردند یافتن کارمندان واجد شرایط بزرگترین نگرانی شرکت شان در زمان حاضر است. ۲۶ درصد از پاسخگویان نیز اعلام کردند اختلال در زنجیره ذخایر بزرگترین آنها است. کمتر از ۲۰ درصد مدیران نیز امنیت سایبری را بزرگترین نگرانی خود عنوان کردند.

جیم سر مدیر ارشد اطلاعات در کالج «جولیت جونیور» در این باره می‌گوید: یافتن استعدادهای ماهر و واجد شرایط در این وضعیت بسیار چالش برانگیز است. به خصوص آنکه ظرفیت کالج‌ها افزایش یافته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس