حضور فیلم سینمایی «تا 10 بشمار» در جشنواره آمریکایی

فیلم سینمایی «تا۱۰ بشمار»به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده همزمان با اکران در سینماهای کشور در بیستمین دوره جشنواره آمریکایی ۶۶ Route در سه بخش به رقابت می پردازد.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «تا۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده همزمان با اکران در سینماهای کشور دربیستمین دوره جشنواره آمریکایی ۶۶ Route در سه بخش خارجی به رقابت می پردازد.

فیلم سینمایی تا ۱۰ بشمار در اولین حضور بین المللی خود به بیستمین جشنواره فیلم  Route ۶۶آمریکا با فیلم های دنیای کیونگمی، کشور جمهوری کره، به کارگردانی جیهیون کو،                       

 ( Who Is it?)کشور: ایالات متحده، کارگردان: جیم منزا،

 Bone Cage، کشور: کانادا، به کارگردانی تیلور اولسون

Holes in the Sky کشور: ایالات متحده، به کارگردانی اش همیلتون،

بدر دسته های مختلف به رقابت می پردازد.         

بیستمین جشنواره Route۶۶ از ۵ تا ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

اولین آنونس رسمی فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» که بتازگی اکران خود را در سینماهای هنر و تجربه کشورمان آغاز کرده بزودی در دسترس خواهد بود.

فیلم سینمایی«تا۱۰ بشمار» به نویسندگی کیانوش اسلامی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرید ولی زاده روایتگرچند ساعته یک زوج  با اختلاف سنی زیاد است که تا جایی که می توانند شروع به راه رفتن می کنند تا یکی از آنها بیهوش شود. و هرکسی که زودتر بیهوش می شود باید تصمیم برنده را هرطور که باشد پیروی کند و در عین حال تصمییمی عجیب هردو را به چالش می کشد.                 

منوچهر زنده‌دل، غزال نظر، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی، آرش یزدان و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش بین المللی این فیلم برای شرکت در جشنواره های بین المللی بر عهده موسسه فوژان فیلم است.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حسین قلی‌پور،مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان،طراح صحنه و لباس: قاسم مربی،تدوین: سعادت بستام (TD)،آهنگساز: شهاب اکبری جانشین تهیه و تولید: تبسم نعمتی.

این فیلم سینمایی با مدت زمان ۸۵ دقیقه ساخته شده است.

فیلم سینمایی«تا۱۰ بشمار»پنجمین ساخته فرید ولی زاده بازیگر سینما، صرفا در مقام کارگردانی است.وی پیش از این ۱۵ اثر سینمایی را در مقام بازیگری ،کارگردانی،نویسندگی و تهیه کنندگی در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس