کد خبر 1293074
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مهدوی‌کیا: با ۹ امتیاز به هدف خود رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: هدف ما صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا بود و با ۹ امتیاز به این هدف خود رسیدیم.

به گزارش مشرق، «مهدی مهدوی‌کیا» شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از پایان بازی امید ایران مقابل تاجیکستان که با پیروزی سه بر ۲ کشورمان همراه بود، اظهار داشت: فوتبال خوبی بود، ۵ گل در این مسابقه دیدیم دو تیم خوب بازی کردند.

وی افزود: در نیمه دوم برای حفظ نتیجه کمی عقب نشستیم و تاجیکستان برای جبران شکست حمله می‌کرد اما ما به هدف خود که پیروزی بود دست یافتیم.

سرمربی امید ایران خاطرنشان کرد: بعد از اینکه بازیکن ایران کارت قرمز دریافت کرد. ۹ نفره شدیم کارمان سخت شد اما اتفاق خاصی رخ نداد.

مهدوی‌کیا تصریح کرد: با ۹ امتیاز به مرحله نهایی صعود کردیم و جا دارد به تیم تاجیکستان نیز تبریک بگویم آنها با برنامه‌ بودند.

تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان به مصاف تیم امید این کشور رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

گل‌های ایران را در این دیدار یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید و ستاره جوان باشگاه سپاهان در دقایق ۱۳، ۱۹ و ۴۴  وارد دروازه حریف کرد.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس