اذعان مقام‌های صهیونیست؛ تجهیز زرادخانه حزب‌الله به «موشک‌های نقطه زن»

مقام‌های نظامی صهیونیستی از تجهیز زرادخانه حزب‌الله به موشک‌های نقطه زن خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیستی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از تجهیز زرادخانه نیروی مقاومت حزب الله لبنان به موشک‌های نقطه زن و با دقت اصابت بسیار بالا خبر دادند.

خبرنگار نشریه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در توییتی نوشت که بر اساس برآوردهای مقام‌های نظامی، زرادخانه موشکی حزب الله به ۱۰۰ تیر موشک نقطه زن مجهز است. به گفته این مقام‌های نظامی صهیونیستی، نیروهای حزب‌الله در حال طی دوره‌های آموزشی برای حمله غافللگیرانه به اسرائیل هستند.

این در حالی است که یک مقام ارشد نظامی سابق رژیم صهیونیستی روز شنبه نسبت به انتشار تصاویر از «نیروگاه اتمی دیمونا» در فلسطین اشغالی هشدار داد.

به نوشته روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» ژنرال «عاموس گیلعاد» رئیس سابق رکن اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «تصاویر ماهواره‌ای جدید خطری جدی علیه اسرائیل است.»

گیلعاد هشدار داد که دشمنان اکنون بهتر می‌توانند با موشک‌های دقیق به این هدف حمله کنند. دیگر کارشناسان دفاعی می‌گویند که این تصاویر موجب تقویت اطلاعات آن‌ها  در مورد دارایی‌های کلیدی رژیم صهیونیستی می‌شود.

منابع عبری‌زبان روز جمعه، برای اولین بار تصاویری از دیمونا نیروگاه اتمی رژیم صهیونیستی در جنوب شرق اراضی اشغالی فلسطین و همچنین چند پایگاه نظامی این رژیم را منتشر کردند. «امنون هراری» رئیس برنامه فضای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یدیعوت آحارانوت در این خصوص گفت که فکر نمی‌کند مشورت قبلی با اسرائیل در خصوص اجرایی شدن حکم فدرال آمریکا صورت گرفته باشد. این مسئله منجر به شناسایی پایگاه‌ها و تأسیسات اتمی اسرائیل با دقت و وضوح بالا شده است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه اضافه کرد که تل‌آویو بسیار نگران است که گروه‌هایی همچون حزب‌الله و حماس از این تصاویر برای حمله به این مواضع استفاده کنند.

تجهیز زرادخانه حزب‌الله به «موشک‌های نقطه زن»

چندی پیش نیز  «اوری گوردین» فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای هشدار داده بود در صورتی که روزی اسرائیل با حزب‌الله لبنان درگیر شود انتظار هدف قرار گرفتن با دو هزار موشک در روز را باید داشت.

ین مقام صهیونیست افزود: «شهرهای تل‌آویو و اسدود در جنوب در جنگ اخیر با نوار غزه شاهد بیشترین شلیک موشک از زمان تشکیل اسرائیل بوده‌اند.»

گوردین اضافه کرد: «در صورتی که درگیری یا جنگی با حزب‌الله روی دهد، انتظار داریم که هر روز دست‌کم ۵ برابر، موشک از لبنان به سوی اسرائیل شلیک شود.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میثم IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    بعید می دونم دیمونا مربوط به انرژی هسته ای اسرائیل باشه، این اسرائیلی ها حروم زاده تر از اینن که نیروگاه های هسته ای شون رو در معرض شناسایی و دید قرار بدن، صد درصد جای نیروگاه های هسته ای شون تغییر کرده. این دیمونا دکوریه.
  • اخوی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    به احتمال زیاد نطرشمادرسته! صهیونییتهای شیطان صغت، خیلی حرومزاده تشریف دارن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس