کد خبر 1293002
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: ‏سه نفر از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری اکنون در دولت حضور دارند. بعلاوه وزیر اقتصاد فعلی خوب است رسانه ها سخنان و وعده های آنان در باره ‌بورس⁩ در ماه ها و روزهای منتهی به۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را باز خوانی نموده و توضیح بخواهند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    9 5
    رسانه ها عرضه نداشتندبه صف شوندوازروحانی بپرسند بورس را لگدمال کردی حالا از وزیری که دوماه امده سوال دارند
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      5 9
      چرا طرفداری میکنی تو زمان وزیر جدید بورس حداقل ۴۰ تا ۵۰ درصد ریزش داشته کی باید جواب بده
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      7 3
      ناشناس 19.03 چهل تا پنجاه درصد یعنی 600 تا 750 هزار واحد در حالیکه با افت 35 هزار واحدی امروز رسیده به یک میلیون سیصد و چهل هزار واحد یعنی در بهترین حالت در دوره وزیر جدید کمتر از 15 درصد شاخص کل بورس نزول داشته که البته همین هم یعنی بسیاری از سرمایه های مردم به باد فنا رفته ولی باید فرصت داد تا تیم جدید که حدود یک ماه هست که اداره بورس رو در اختیار گرفتن راهکارهای خودشون رو اجرایی کنن تا شاید وضع بهتر بشه و اگر نشد فکر تغییر و تحول باشن
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    کنار منزل ما یه سطل زباله هست.هر روز حد اقل بیست نفر تا کمر خم میشن از توش ضایعات جمع کنن.بخدا راست میگم.با وانت موتور و اکثرا پیاده.زن مرد بچه.آدمای با آبرویی رو میبینم یواشکی این کارو میکنن.مگه ایران کشور فقیربه؟تا کی فقر و بدبختی؟
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 0
      صدها برابر این صحنه ها در آمریکا و انگلیس و فرانسه هر روز اتفاق می افتد و تکرار می شود. البته به یاد بیاورید آنروزهایی که به احمدی نژار فحش می دادید که چرا با آورده پنج ملیون تومانی مردم را صاحب خانه می کند و روزهایی که برای روحانی قر می دادید و کف خیابان می ترکوندید و آبروی ریزی می کردید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس