اولویت‌های دولت سیزدهم از نگاه محسن رضایی

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در راستای پیشرفت اقتصادی کشور از ایرانیان خارج از کشور دعوت می‌کنیم تا سرمایه‌های فکری و مالی خود را وارد ایران کنند.

به گزارش مشرق، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در حاشیه نشست مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین مسئله امروز کشور بحث اقتصاد است. 

بیشتر بخوانید

تشکر محسن رضایی از این توجه رئیس‌جمهور

 وی با بیان اینکه دولت در زمینه بهبود معیشت مردم و پیشرفت اقتصادی برنامه‌ریزی‌ مشخصی داشته است، گفت: ما نباید به مدیریت مسائل روزمره اکتفا نکنیم، البته مسئله روزمره بسیار مهم است و باید به شکل جدی مورد توجه قرار گیرد ولی در عین حال مسائل بلند مدت و بنیادین نیز باید مورد اهتمام قرار گیرد. 

رضایی خاطرنشان با تاکید بر اینکه ایجاد یکپارچگی میان دولت، مجلس، قوه قضاییه و بخش خصوصی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: ما همانطور که در انقلاب  و دفاع مقدس با یکپارچگی پیروز شدیم،  امروز نیز برای حل مشکلات معیشتی و پیشرفت در حوزه اقتصادی نیازمند یکپارچگی هستیم که این یکپارچگی اول باید از دولت و مجلس شروع شود و به مرور به بخش خصوصی نیز تسری داده شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: در این مسیر حتی از ایرانیان خارج از کشور نیز دعوت می‌کنیم تا سرمایه‌های فکری و مالی خود را وارد ایران کنند چرا که فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر بوده و همه زیرساخت‌های لازم برای جهش اقتصادی در حال فراهم شدن است. 

وی یادآور شد: امروز در جلسه مشترکی که با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس داشتیم، درباره مباحث ذکر شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد تا همکاری‌های این کمیسیون با معاونت اقتصادی رئیس جمهور ادامه پیدا کند. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 1
    با این بورسی که درست کردین و سرمایه های داخلی هرروز داره نابود میشه،حرف از آوردن سرمایه از خارج هم می‌زنین؟هیچ وقت دوس نداشتم از کشور انتقاد کنم،هیچ‌ وقت فکر نمی‌کردم یروز ازت انتقاد کنم
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 1
    درباره بورس چیزی نگفتی؟.در زمان انتخابات ادعا میکردی در چند روز مشکل بورس رو حل میکنی.پس چی شد؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس