کد خبر 1292919
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۹

امروز سهامداران شرکت‌های لیزینگ ایران، لبنیات کالبر و داروسازی اسوه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، ویتانا و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳۵هزار و ۳۴۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۴۰هزار و ۳۱۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۱۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۷۸۸میلیارد تومان در بیش از ۴۰۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لیزینگ ایران، لبنیات کالبر و داروسازی اسوه بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فروسیلیس ایران، سایپا شیشه و دارویی رازک بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله یک میلیارد و ۸۷۰میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۴۱۳میلیارد تومان در ۲۱۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۷۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۹۲۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، ویتانا و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، شیر پاستوریزه پگاه گیلان و فرآوری زغالسنگ پرورده طبس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس