کد خبر 1292483
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
کشف بسته مشکوک و تخلیه فرودگاه استنستد انگلیس

هزاران مسافران فرودگاه استنستد انگلیس روز شنبه به دنبال کشف بسته مشکوک تخلیه شدند.

به گزارش مشرق از منابع خبری انگلیس، مسافران در پارکینگ فرودگاه سرگردان هستند تا پلیس محتویات بسته را بررسی کند. بسته مذکور در قسمت بازرسی فرودگاه کشف شده و علاوه بر مسافران، پرسنل فرودگاه هم محل را ترک کرده‌اند.

مفامات فرودگاه با انتشار پیامی در توئیتر نوشته‌اند: به دنبال کشف بسته مشکوک در قسمت بازرسی، بخش‌هایی از سالن فرودگاه تخلیه شده است. ماموران پلیس در حال بررسی اوضاع هستند و به زودی اخبار جدید در این رابطه اطلاع رسانی می‌شود.

فرودگاه استنستد در منطقه اسکس و در فاصله ۳۰ مایل (۴۸ کیلومتر) شمال‌شرق مرکز لندن قرار دارد. این فرودگاه در سال ۲۰۱۵ میلادی، پس از هیترو لندن، گاتویک و منچستر، سومین فرودگاه پررفت‌وآمد انگلیس بر پایه مجموع جابه‌جایی بوده‌است.

حادثه امروز در حالی رخ داد که سطح هشدار امنیتی انگلیس در مرحله قابل توجه قرار دارد. این مرحله بدین معناست که احتمال حمله تروریستی در کشور قویا ممکن است.

سطح هشدار امنیتی انگلیس سال ۲۰۱۴میلادی (مرداد ۱۳۹۳) به مرحله 'شدید' افزایش یافت و تا پارسال در همین مرحله باقی‌ماند. با فروکش کردن احتمال وقوع حملات تروریستی، این سطح سال گذشته با یک مرحله کاهش به درجه «قابل توجه» تنزل یافت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس