کد خبر 129206
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲

ناصر طهماسب از به پايان رسيدن دوبله‌ي سريال خارجي «هشدار براي كبرا 11» خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، اين مدير دوبلاژ پيشكسوت در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا خاطرنشان كرد: حدود سه هفته است كه دوبله‌ي اين سريال 98 قسمتي به پايان رسيده است؛ دوبله‌ي «هشدار براي كبرا 11» نزديك به 10 سال زمان برد و احتمال اينكه سري جديد اين مجموعه براي دوبله به دست ما برسد، زياد است.

طهماسب درباره‌ي گويندگاني كه در سريال «هشدار براي كبرا 11» حضور داشتند، گفت: افشين ذي‌نوري، پرويز ربيعي،‌ بهروز علي محمدي، ناصر احمدي، جواد پزشكيان، سارا جعفري، مريم راديور، بهمن هاشمي، ناصر نظامي، عليرضا ديباج،‌ رضا الماسي و مينا قياس‌پور از جمله گويندگان «هشدار براي كبرا 11» هستند.

سريال «هشدار برای كبرا -11» شروع موفقیت‌آمیز خود را سال 1996 در شبكه RTL آلمان آغاز كرد. دو شخصیت اصلی سریال دو افسر پلیس بزرگراه آلمان هستند كه كار تعقیب مجرمان در بزرگراه‌ها و تامین امنیت در جاده‌های اطراف شهر را به عهده دارند. حادثه؛ برخورد، تصادف؛ پرواز ‌خودروها در هوا و انفجار تقریبا پای ثابت تمام قسمت‌های این سریال آلمانی است. به طور متوسط در هر قسمت در این سریال دو تا سه نفر كشته می‌شوند و پنج تا شش خودرو نابود می‌شوند.

رمز موفقیت سریال حضور معروف‌ترین بدلكاران آمریكایی در سریال بود. مایكل بی و جری بروخ‌هایمر كه تجربه ساخت صحنه‌های اكشن در فیلم‌هایی چون جان سخت و سرعت و سری فیلم‌های اسلحه مرگبار را در كارنامه خود داشتند، از همان ابتدا همكاری با این سریال را آغاز كردند.

مرحوم پيمان ابدي نيز مدتي براي انجام صحنه‌هاي بدلكاري با اين سريال همكاري داشت.

سریال «هشدار برای كبرا 11» تاكنون به بیش از 100 كشور دنیا فروخته شده است. دو بازی كامپیوتری با الهام از فضا و داستان هشدار برای كبرا 11 ساخته و وارد بازار شده است.

سریال «هشدار برای كبرا 11» چندین جایزه از جمله جایزه بدلكاران جهان و جایزه شیر طلاییRTL را دریافت كرده است.

عنوان اصلی این مجموعه «هشدار برای کبرا 11: پلیس بزرگراه» است. کاراکتر اصلی مجموعه سمیر گرکان است که در طول سریال چندین همکار داشته است. شهرت سریال در استفاده از ماشین‌های گران‌قیمت (به‌ویژه بی‌ام‌دبلیو)، تعقیب و گریزهای جذاب، انفجارهای متعدد و شوخی‌های کلامی دو شخصیت اصلی آن است. اعلام شده فصل بیستم اين سریال از بهار سال 2012 روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس