کد خبر 1291926
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
جزئیات قرارداد ژاوی با بارسلونا فاش شد+عکس

نشریه اسپورت جزئیات قرارداد بارسلونا با ژاوی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «اسپورت» کاتالونیا تیتر یک چاپ امروزش را به مربیگری ژاوی هرناندز و جزئیات قرارداد این مربی با بارسلونا اختصاص داد.

این نشریه نزدیک به اردوگاه کاتالونیا نوشت: باشگاه بارسلونا قرارداد ژاوی را تنظیم کرده و آماده است تا در صورت موافقت باشگاه السد به جدایی این مربی رسما در اختیار ژاوی قرار دهد.

بارسلونا خود را آماده کرده تا قراردادی ۳ ساله تا سال ۲۰۲۴ با ژاوی امضا کند. باشگاه اسپانیایی روز گذشته رونالد کومان مربی هلندی اش را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد.

جزئیات قرارداد ژاوی با بارسا فاش شد +عکس

ژاوی در سال ۲۰۱۵ بعد از قهرمانی در اروپا با بارسلونا در اوج راهی باشگاه السد شد و برای این تیم قطری برای مدت ۳ سال بازی کرد و در نهایت در سال ۲۰۱۹ روی نیمکت تیم قطری نشست.

کاپیتان سابق بارسلونا در طول ۳ سال گذشته نتایج خوبی را با السد گرفته و قهرمانی لیگ ستارگان بدون شکست در فصل گذشته یکی از دستاوردهای ستاره سابق تیم ملی اسپانیا است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    6 0
    آقا هر کسی که پزشک بارسلونا است خائن هست 1-دوبار پای فاتی رو جراحی کرد گفت خوب می شه فرستادش تمرین که در هر دوبار پای فاتی بدتر شود 2-امتیتی گفت که تا وقتی زیر نظر پزشک بارسلونا بود ‌خوب نمی شوده بلکه بد تر شود تا اینکه رفته پزشک شخصی گرفته خوب شود باید تیم پزشکی بارسلونا به دلیل نتوانستن به خوب کردن باریکن هاکمک کنن اخراج شوند دو مورد از مصدوم ها رو پزشک های دیگه به راحتی خوب کردن ولی این ها هیچی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس