کد خبر 1291815
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس فیلمی از اظهارات پسر ترامپ را منتشر کرد.

با دیدن قفسه‌های خالی و اوضاع آمریکا یاد چکسلواکی در دهه 80 میلادی می‌افتم...!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    21 0
    البته وضع آمریکا نسبت به قبل خرابه منم قبول دارم ولی در مورد چکسلواکی داره خالی میبنده!! من شخصا قبل از فروپاشی شوروی و نظام کمونیستی در جهان در رابطه با ابزارهای صنعتی به آلمان شرقی و چکسلواکی سفر کردم و چند ماه هم اونجا بودم و ابدأ یه همچین چیزی که مردم یک هفته برای نون تو صف وایستن ندیدم، اینم یکی از دروغهای غربی‌ها راجع به کشورهای کمونیستی هست لطفأ باور نکنید. نیازهای اولیه مردم به وفور و قیمت بسیار کم در اختیار همه بود، بی خانمان، بیکار. دزد، معتاد اصلا و ابدأ وجود نداشت، برق و آب و تلفن برای همه مجانی بود! صف وجود داشت ولی مثلا برای پرتقال و موز و میوه هایی که در خود این کشورها تولید نمیشد و هر چند وقت یبار دولت وارد میکرد و طرف یه نیم ساعت تو صف وای می‌ستاد نفری دوتا موز یا پرتقال می‌گرفتن!! توی چکسلواکی مثلا درخت سیب اونقدر زیاد بود که کنار خیابون سیب ریخته بود رو زمین کسی بر نمی‌داشت!!! بیست سی مدل لباس زنونه، ده بیست مدل مردونه، ده دوازده مدل عطر و ادوکلن موجود بود نه بیشتر و ملت زیاد حق انتخاب نداشتن، البته پارچه به وفور بود میتونستی بخری بدوزی. سفر به کشورهای بلوک شرق حتی با هواپیما تقریبا مفت بود ولی سفر به کشورهای غربی ممنوع بود که این مطلب خیلی از مردمو ناراحت می‌کرد. ببخشید خارج از موضوع صحبت کردم.
  • نیما HK ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    14 0
    تمدن غرب یک تمدن ماشینی و بی احساس است وسرانجام فروپاشی خواهد کرد
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 0
      احسنتم. خدا حذف شده، چه کمونیست، چه لیبرالیسم. ولی خداوند متعال، جامع هست... این غربیها و شرقیها، کلا یا این طرفی رفتند، یا اون طرفی... مبنای میانه ندارند که خداوند بایستی در متن زندگی باشد، چون او سازنده این جهان هست، او رب العالمین هست.
  • پ IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    طی اون چند سالی که ریس جمهور بود با اکثر آدم هایی که حرف میزدن اونو یک بیزنس من زبل میدونستن ولی واسشون سوال چرا کاری انجام نمیده ب نظرم اون 20 درصدی قدرت دستشون نزاشتن آمریکا دوباره متحول کنه و نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس