کد خبر 1291628
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
برخورد گرم استراماچونی با شفر تا هت تریک شیخ دیاباته+فیلم

شیخ دیاباته مهاجم پیشین باشگاه استقلال در پایان هفته هفتم لیگ ستارگان قطر به مکان سوم جدول گل زنان برتر این رقابت‌ها رسید.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال و فعلی اغرافه با هت تریک در این هفته مسابقات لیگ ستارگان قطر مقابل الخور و مجموع ۶ گل زده به مکان سوم جدول گل زنان صعود کرد. 

  در حال حاضر مایکل اولونگا مهاجم الدحیل با ۹ گل زده صدرنشین جدول گلزنان است و بغداد بونجاح بازیکن السد با ۸ گل زده در جایگاه دوم قرار دارد.

به نوشته روزنامه الرایه با اضافه شدن دیاباته به این جمع رقابت، سه مهاجم آفریقایی در صدر جدول گل زنان لیگ قطر تماشایی خواهد بود.

همچنین در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، السد با ۲۹ گل زده علاوه بر صدرنشینی با کسب امتیازات کامل عنوان بهترین خط حمله را در اختیار دارد و الاهلی با حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان با تنها ۴ گل زده عنوان ضعیف ترین خط حمله را به نام خودش ثبت کرده است.

الوکره که در این فصل امید ابراهیمی را به خدمت گرفت با تنها ۴ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ قطر را به نام خودش ثبت کرده است.

در قعر جدول لیگ ستارگان قطر هم سه تیم الشمال ، السیلیه با رامین رضاییان و الخور با وینفرد شفر ۴ امتیازی هستند و مدعیان اصلی سقوط به شمار می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 1
    بلزیکن جوانمردی نبود.پارسال همه اش خودش رو به مصدومیت میزد مبادا بازی بدنش و مصدوم بشه. پولی که گزفت حرامش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس