کد خبر 1291324
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
حمله رئیس باشگاه بواویشتا به مدیربرنامه بیرانوند/ او باج‌گیر است!

رئیس باشگاه بواویشتا پرتغال به علیرضا بیرانوند و مدیر برنامه دروازه‌بان تیم ملی ایران حمله کرد و گفت: این فرد به دنبال باج‌گیری است!

به گزارش مشرق، ماجرای مشکلات مالی باشگاه بواویشتا پرتغال در هفته‌های اخیر باعث شده است تا علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی این تیم که به صورت قرضی در بواویشتا بازی می‌کند، نسبت به این موضوع معترض شود.

فرشید کریمی مدیر برنامه بیرانوند هم در مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده بود، تاکید کرد این باشگاه مطالبات بیرانوند را پرداخت نکرده و حتی او هم حق کمیسیون خود را از انتقال بیرانوند به بواویشتا نگرفته است. کریمی اعلام کرده بود در صورتی که بواویشتا اقدامی برای این مطالبات انجام ندهد، ممکن است قرارداد بیرانوند تا ۲۰ روز دیگر فسخ شود.

این اظهار نظر فرشید کریمی با حمله «ویتور مورتا» رئیس باشگاه بواویشتا مواجه شد. مورتا به شدت به کریمی حمله کرد و ضمن تکذیب ادعای بیرانوند، مدیر برنامه او را «باج‌گیر» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

اولتیماتوم بیرانوند به باشگاه بواویشتا

رئیس باشگاه بواویشتا گفت: ما در ماه سپتامبر مطابقت حقوقی را نشان دادیم. چطور ممکن است که حقوق معوقه داشته باشیم؟

وی ادامه داد: می دانم که رسانه‌های باید کار خود را انجام بدهند اما شایستگی بواویشتا و ساختارش بر اساس چیزی که یکی از مدیران برنامه در ایران گفته است، زیر سئوال می‌رود.

مورتا گفت: ما باید به این فکر کنیم که چرا باید بهاخباری که از ایران می‌رسد باور داشته باشیم. در پرتغال، تاکید بر نماینده‌ای بود که هدفش مجبور کردن بواویشتا به پرداخت حق کمیسیون است. هدف او باج‌گیری است و برای همین این اخبار را منتشر می‌کند. در بواویشتا هیچکس تسلیم باج‌گیری نمی‌شود. باشگاه مهلت‌های زمانی برای پرداخت دارد و ما هم پرداختی‌ها را انجام خواهیم داد.

رئیس باشگاه بواویشتا افزود: یک مرور سریع به گذشته انجام می‌دهم. از زمانی که در مورد سرمایه گذار صحبت کردیم، استراتژی همیشه یکسان بوده است. قرار نبود باشگاه را ثبت کنیم اما این کار انجام شد. قرار نبود قرارداد بازیکنان جدید ثبت شود اما این کار هم انجام شد. اکنون بر اساس خبری که در ایران منتشر شده است، دستمزدها عقب افتاده است، اما این مطلقاً معنی ندارد. ما قراردادها را ثبت کردیم و حقوق پرداخت شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس