کد خبر 1291305
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۵

امروز سهامداران شرکت‌های خدمات انفورماتیک و کشت و صنعت پیاذر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرابورس ایران، بیمه اتکایی ایرانیان و ریل پرداز نو آفرین ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۹هزار و ۵۰۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۹۳هزار و ۹۵۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۹۲۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۶۸۹میلیارد تومان در بیش از ۴۵۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های خدمات انفورماتیک، بورس کالای ایران و کشت و صنعت پیاذر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند لرستان، پارس الکتریک و مهندی نصیر ماشین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲ میلیارد و ۱۰۴میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۹میلیارد تومان در ۲۶۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۸۰۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس ایران، بیمه اتکایی ایرانیان و ریل پرداز نو آفرین امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس