کد خبر 1291176
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
پرسپولیس وقلعه رسوخ‌ناپذیر آزادی/ ۴۴۶ روز بدون باخت

پرسپولیس مدتهاست در ورزشگاه آزادی و در لیگ برتر شکست نخورده و به آمار ۱۶ مسابقه رسیده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس باید در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نساجی مازندران برود. هر ۲ تیم در هفته نخست به برتری رسیده‌اند و حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی برای اولین بار در این فصل باید در خانه به میدان بروند.

سرخپوشان تهرانی در بیستمین دوره لیگ برتر در حالی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند که بهترین تیم بازی‌های داخل خانه بودند و در ۱۵ دیداری که میزبان بودند به ۱۳ برد و ۲ تساوی دست پیدا کردند. آنها در کنار فولاد تنها تیم‌های بدون شکست در دیدارهای خانگی بودند. جالب است که پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه نسبت به سپاهان پنج امتیاز کمتر داشت و دیدارهای خانگی آنها را برای پنجمین مرتبه متوالی به قهرمانی رساند.

تیم یحیی گل‌محمدی حالا در شرایطی به مصاف نساجی می‌رود که آخرین بار در لیگ نوزدهم و در هفته بیست و هشتم به عنوان میزبان در ورزشگاه آزادی شکست خوردند. تیم تحت هدایت یحیی مقابل ذوب‌آهنِ لوکا بوناچیچ قرار گرفت و با تک گل وحید محمدزاده باخت تا بقای تیم اصفهانی تقریبا قطعی شود. پس از آن در ۱۶ مسابقه برگزار شده پرسپولیس به ۱۴ برد و ۲ تساوی دست پیدا کرد و فقط چهار امتیاز از ۴۸ امتیاز در دسترس را از کف داد.

ساکت الهامی باید هم طلسم ۴۴۶ روزه پرسپولیس را بشکند و هم نساجی را برای اولین بار در ورزشگاه ازادی مقابل پرسپولیس به امتیاز برساند. آیا او موفق خواهد شد؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس