10 بازیکن فوتبال با بیشترین کاهش ارزش/ستاره برزیلی بارسلونا در صدر+عکس - کراپ‌شده

فهرست بازیکنان فوتبال که بیشترین کاهش ارزش را درسال ۲۰۲۱ تجربه کرده اند منتشر شده که در صدر آن ها ستاره برزیلی بارسلونا قرار دارد.

به گزارش مشرق، فهرست بازیکنان فوتبال که بیشترین کاهش ارزش را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرده اند منتشر شده است که در صدر آن ها ستاره برزیلی بارسلونا قرار دارد.

فیلیپ کوتینیو که به واسطه درخشش در لیورپول یکی از ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان در سال های نه چندان دور به شمار می رفت با حضور در بارسلونا سیر قهقرا را تجربه کرد.

این ستاره برزیلی در نیم فصل ۲۰۱۷–۲۰۱۸ با مبلغ حدود ۱۶۰ میلیون یورو به عنوان دومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ پس از نیمار، به بارسلونا پیوست.

کوتینیو در فصل ۲۰۱۹–۲۰۲۰ به دلیل عملکرد ضعیف به صورت قرضی از باشگاه بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و بعد از یک فصل دوباره به بارسلونا بازگشت و هم‌اکنون در بارسلونا بازی می‌کند اما هیچ وقت آن ستاره تاثیرگذاری که در لیورپول بود، نشد.

بنا بر اعلام سایت ترانسفرمارکت، این بازیکن در سال ۲۰۲۱، بیش از ۴۰ میلیون یورو از ارزش خود را از دست داده است و در حال حاضر ارزشی معادل ۲۰ میلیون یورو دارد.

۱۰ بازیکن فوتبال با بیشترین کاهش ارزش/ستاره برزیلی بارسلونا در صدر +عکس

در رده دوم این فهرست، سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول قرار دارد. ارزش این بازیکن گلزن در سال ۲۰۲۱، در حدود ۳۵ میلیون یورو کاهش داشته است و در حال حاضر قیمت این بازیکن ۸۵ میلیون یورو است.

مانه در سال ۲۰۱۷ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیکن سال باشگاه لیورپول شد و او همچنین همراه با محمد صلاح و پیر امریک اوبامیانگ، کفش طلای لیگ جزیره را در فصل ۱۹–۲۰۱۸ کسب کرد؛ اما در سال اخیر دچار افت محسوسی شد.

۱۰ بازیکن فوتبال با بیشترین کاهش ارزش/ستاره برزیلی بارسلونا در صدر +عکس

جایگاه سوم در اختیار الکساندر آرنولد دیگر ستاره لیورپول است. این بازیکن در امسال ۳۵ میلیون یورو از ارزش خود را از دست داده و قیمتی معادل ۷۵ میلیون یورو دارد.

وی در فصل ۱۷–۲۰۱۶ عنوان بهترین بازیکن جوان باشگاه لیورپول را از آن خود کرد.

آرنولد زمانی باارزش‌ترین و گرانترین مدافع راست حال حاضر جهان با قیمتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو  بود  اما رفته رفته دچار افت شد.

بیشتر شهرت او بدلیل کرنر زیرکانه‌ی او در برابر بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸-۲۰۱۹ است که پایه ساز کامبکی تاریخی و فینالیست کردن لیورپول شد.

۱۰ بازیکن فوتبال با بیشترین کاهش ارزش/ستاره برزیلی بارسلونا در صدر +عکس

در رده چهارم ادن هازارد ستاره رئال مادرید ایستاده است.این بازیکن بلژیکی که یکی از ستاره های لیگ برتر انگلیس و باشگاه چلسی محسوب می شد با حضور در لالیگا و باشگاه رئال مادرید دچار مصدومیت های متوالی شد و دیگر آن هازارد همیشگی نشد.در تابستان ۲۰۱۹ رئال مادرید با پرداخت ۱۱۵ میلیون پوند به چلسی، آزار را در اختیار گرفت و با وی قراردادی ۵ ساله منعقد کرد. وی اولین گلش برای رئال مادرید را در برابر گرانادا به ثمر رساند. وی در پایان فصل ۲۰–۲۰۱۹ آمار ۱ گل و ۷ پاس گل در تمامی رقابت‌های از خود به جا گذاشت.

ارزش این بازی در نقل و انتقالات ۳۵ میلیون یورو کاهش داشته است و در حال حاضر قیمت او در بازار در حدود ۲۵ میلیون یورو است.

۱۰ بازیکن فوتبال با بیشترین کاهش ارزش/ستاره برزیلی بارسلونا در صدر +عکس

مکان پنجم را روبرتو فیرمینیو دیگر ستاره لیورپول در اختیار دارد. پس از پیوستن یورگن کلوپ به باشگاه لیورپول او فیرمینو را نیز از بوندسلیگای آلمان همراه با خود به لیگ جزیره برد. فیرمینو با توجه به انعطاف تاکتیکی، سرعت بالا، توانایی کنترل توپ و دریبل‌زنی علاوه بر پست مهاجم هدف قابلیت بازی به عنوان وینگر و مهاجم دوم را نیز داراست.

این ستاره گلزن و برزیلی با وجود درخشش در فصل جدید لیگ برتر، در حدود ۳۲ میلیون یورو از ارزش خود را از دست داده است و در حال حاضر ۴۰ میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

۱۰ بازیکن فوتبال با بیشترین کاهش ارزش/ستاره برزیلی بارسلونا در صدر +عکس

در رده ششم، لنگلت از بارسلونا قرار دارد و بازیکنانی نظیر پیانیچ، ژائو فلیکس، گریزمان و سائول در مکان های هفتم تا دهم ایستاده اند.

۱۰ بازیکن فوتبال با بیشترین کاهش ارزش/ستاره برزیلی بارسلونا در صدر +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غضنفر IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    اونوقت ببخشید مغانلو رو که سپاهان با هشتصد میلیارد تومان خرید که پرسپولیس رو تضعیف کنه رده چندم هست ضمنا کاش یک جدولی از بیار و نپرس های جهان میزدین ببینیم سپاهان و ساکت که معلوم نیست چند تا معدن طلا یا کارخانه پول سازی دارن و هیچ کسی هم تویه مملکت نیست که ازشون بپرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس