شکست از دشمن فرضی تمرین کُماندوهای اسرائیلی را به تعطیلی کشاند

بعد از تکرار حوادث و سوانح در تمرین‌های نظامی کُماندوهای دریایی، ارتش اسرائیل تمامی برنامه‌های آموزشی این یگان خود را به حال تعلیق در آورده است.

به گزارش مشرق، روزنامه معاریو در گزارشی در این رابطه فاش کرد، آنقدر حوادث در تمرین‌های نظامی "شایتت ۱۳" یگان ویژه کماندوهای دریایی ارتش اسرائیل زیاد شد که فرماندهان ارتش مجبور به متوقف کردن فعالیت تمرینی این یگان تا اطلاع ثانوی شدند.

به نوشته این روزنامه عبری زبان اخیرا در یکی از تمرین‌های نظامی انگشتان یکی از نظامیان زن قطع شد در حالی که قبل از آن نیز در یک تمرین داخلی دو شناور این یگان با یکدیگر برخورد کردند که چندین زخمی به همراه آورد.

دو ماه قبل هم بر حادثه آتش سوزی در یکی از ناوچه‌های این یگان دست کم یک نظامی اسرائیلی به شدت زخمی‌شد.

معاریو در این رابطه فاش کرد، ارتش اسرائیل بعد از وقوع حادثه آتش سوزی تحقیقات مستقلی  را برای مشخص کردن علت وقوع آن انجام داد که در آن  مشخص شد مشکل و قصور در نحوه انتقال دستورات از طریق سلسله مراتب فرماندهی بوده است.

این روزنامه عبری زبان همچنین خبر داد تحقیقات انجام گرفته در رابطه با قطع انگشتان یکی از نظامیان زن هم مشخص کرد قصور و رفتارهای مغایر با دستور العمل‌ها در این یگان به شدت گسترده است.

تعلیق فعالیت تمرینی بر اثر ناکارآمدی و تکرار حوادث در این بخش از ارتش اسرائیل در شرایطی رسانه ای می‌شود که محافل صهیونیست بارها این یگان را یکی از زبده‌ترین یگان‌های ارتش اسرائیل قلمداده کرده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما HK ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    4 2
    از پس دشمن فرضی هم برنمی آیید
  • فرهاد RO ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    3 1
    فقط ادعاهای کاذب دارن درواقع طبل تو خالین .نیروی زمینی اسراییل حتی توان ورود به لبنان را ندارن .اینا واقعا چطور می خوان با نیروی زمینی ایران بجنگن واقعا خنده داره حرفهاشون فقط ادعاهای کاذبه اینو دیگه همه دنیا میدونن
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    3 0
    با دشمن فرضی جنگیدن اوضاعشون این شده وای به روزی که بخوان با نیروهای مقاومت بجنگن
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    1 0
    یاد حمله دشمن فرضی به نیروهای برره افتادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس