کد خبر 1290652
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
4 گزینه جانشینی سولسشر در منچستریونایتد +تصاویر

روزنامه دیلی میل انگلیس از ۴ نامزد احتمالی جانشینی سولسشر در سمت مربیگری منچستریونایتد پرده برداشت.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستریونایتد در خبری اعلام کرد که روی سولسشر در ۳ بازی آینده شیاطین سرخ حساب باز کرده ولی این بدین معنا نیست که جایگاهش تا همیشه مستحکم خواهد بود. طبق گزارش رسانه‌های اروپایی، شکست ۵ بر صفر مقابل لیورپول به قدری سنگین بود که باعث شد سران آمریکایی تیم برای حل و فصل مشکلات به امارات بیایند و در خصوص این موضوع با مدیرعامل باشگاه بحث و گفت و گو کنند.

آنتونیو کونته فصل گذشته قهرمان سری‌آ با اینترمیلان شد. او در اولین فصل حضور خود در چلسی موفق به کسب قهرمانی در لیگ جزیره شد

بسیاری از خبرنگاران و رسانه‌های اروپایی، آنتونیو کونته را محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی سولسشر در یونایتد می‌دانند ولی برخی کارشناسان مثل گری نویل معتقد هستند که او به درد شیاطین سرخ نخواهد خورد.

دیلی میل در گزارش امروز خود از ۴ گزینه احتمالی برای جانشینی سولسشر در منچستریونایتد پرده برداشت که نام زیدان، تن هاگ و راجرز به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

کونته جانشین سولسشایر می‌شود؟

زیدان با رئال مادرید به ۳ قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و یک بار نیز جام لالیگا را از دستان بارسلونا ربود

دیلی میل نوشت که یونایتد مشتاق است تا زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید به اولدترافورد بیاید ولی از طرفی برخی مدعی هستند که او تنها می‌خواهد سرمربی تیم ملی فرانسه شود.

تن‌هاگ، سرمربی آژاکس و براندن راجرز، سرمربی لسترسیتی و سرمربی سابق لیورپول نیز جزو گزینه‌ها هستند ولی به نظر می‌رسند احتمال این ۲ گزینه بسیار اندک باشد. دی‌مارتزیو نوشت که اولین تماس‌ها با آنتونیو کونته برقرار شده و طبق گزارش «ساموئل لاکهارست» در سایت منچسترایونینگ نیوز، کونته به شرطی پا به اولدترافورد خواهد گذاشت که مدیریت با تغییرات ساختاری تاکتیکی تیم مخالفتی نداشته باشد.

نسل طلایی آژاکس با هدایت اریک تن‌هاگ به اوج رسید و این مرد توانسته آژاکس را به ۲ قهرمانی در لیگ هلند برساند و امسال نیز جزو بهترین تیم‌های اروپایی خودش را لقب داده است

فصل گذشته لسترسیتی با پیروزی مقابل چلسی قهرمان جام حذفی شد و راجرز توانست بار دیگر به یکی از مربیان خوب جزیره نام گیرد

سولسشر به نظر می‌رسد به انتهای خط رسیده و باید دید پس از کدام باخت، مسیرش با شیاطین سرخ به پایان خواهد رسید.

منچستریونایتد در شنبه آتی، میهمان تاتنهام در لندن است و پس از آن باید به ایتالیا و برگامو سفر کند تا با آتالانتا دیدار کند. شنبه ۲ هفته بعدی، دربی شهر منچستر می‌تواند همه چیز در خصوص آینده سولسشر در اولدترافورد را مشخص کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس