کد خبر 1290593
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
فرمول تکراری پرسپولیس مقابل نساجی؛ تاریخچه‌ای که نتیجه را لو داد

پرسپولیس در سه فصل اخیر مقابل نساجی همواره در ورزشگاه آزادی به برتری دست پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه باید در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر بروند. هر ۲ تیم در هفته نخست موفق شدند رقبای خود را از پیش رو بردارند و در جدول سه امتیازی هستند.

این هفتمین تقابل پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر است که باید در ورزشگاه آزادی به انجام برسد. در ۶ رویارویی پیشین سه برد برای نماینده پایتخت و سه تساوی به دست آمده و نساجی در رسیدن به پیروزی تا به حال ناکام مانده است. فرمول جالب این مسابقه، ثبت همه بردهای پرسپولیس در دیدارهای خانگی و به دست آمدن هر سه تساوی در دیدارهایی که نساجی میزبانی را به عهده داشته‌اند؛ بوده است.

بیشتر بخوانید:

تلاش عجیب معاون اجرایی پرسپولیس برای بازگشت

در لیگ هجدهم پرسپولیس ابتدا با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه آزادی تیم تازه لیگ برتری شده نساجی را از پیش رو برداشت. در جدال برگشت اما نتیجه مساوی یک بر یک به دست آمد. نوزدهمین دوره لیگ برتر در حالی پیگیری شد که سرخپوشان تهرانی ابتدا در تهران با یک گل به پیروزی نائل شدند اما در دیدار برگشت بازهم تن به تساوی یک بر یک دادند و امتیازات تقسیم شد. دیدار رفت ۲ تیم در بیستمین دوره لیگ برتر با تساوی در ورزشگاه شهید وطنی مازندران خاتمه پذیرفت اما در بازی برگشت این مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بود که با ۲ گل از سد نماینده شهر خسته گذشت.

باید دید در هفتمین جدال این ۲ تیم در لیگ برتر چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. شاگردان ساکت الهامی به دنبال خرق عادت هستند تا برای اولین بار در تهران به پرسپولیس نبازند و شاگردان یحیی گل‌محمدی هم می‌خواهند به چهارمین پیروزی در چهارمین دیدار خانگی مقابل نساجی دست پیدا کنند و به ادامه فرمول تکراری تداوم ببخشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس