کد خبر 1290584
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
تلاش عجیب معاون اجرایی پرسپولیس برای بازگشت به باشگاه

معاون اجرایی پیشین باشگاه پرسپولیس در تلاش برای بازگشت به این باشگاه است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی رقابت‌های خود در لیگ برتر بیست و یکم را آغاز کرده است که تکلیف صندلی مدیر عاملی این باشگاه هنوز نامشخص است.

مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه که سرپرستی امور جاری را بر عهده گرفته است تبدیل به یکی از شانس‌های اصلی مدیر عاملی این باشگاه شده است.

او در حالی قصد دارد با پرداخت تمام و کمال طلب گابریل کالدرون و تأمین اسپانسر برای فصل آینده نظر وزیر ورزش و جوانان را برای ماندن در پرسپولیس جلب کند که حمید سجادی همچنان گزینه‌های دیگر همچون حمیدرضا گرشاسبی و حبیب کاشانی را که بازنشسته هستند مورد بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شکوری رسماً از پرسپولیس جدا شد

در این بین ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت روبرو شده بود با بهانه حضور در خدمت سربازی از جمع مدیران باشگاه خداحافظی کرد تا در سکوت کامل خبری از این تیم جدا شود.

شکوری پس از آشتی با ساکت الهامی سرمربی فعلی نساجی مازندران تلاش‌های خود برای بازگشت در پرسپولیس را آغاز کرد.

او که در دوران حضورش به عنوان معاون اجرایی باشگاه در دوران مدیرعاملی جعفر سمیعی حضور جنجالی در فضای مجازی داشت همچنان در صفحات شخصی خود در توئیتر و اینستاگرام درباره پرسپولیس اظهار نظر می‌کند.

شکوری که حضورش در پرسپولیس با جنجال‌هایی نظیر درگیری لفظی با بوژیدار رادوشوویچ و اختلاف نظر شدید با یحیی گل محمدی همراه بود منتظر فرصت برای حضور دوباره در جم مدیران باشگاه است.

این در حالی است که مدیران وزارت ورزش و در رأس آنها حمید سجادی هیچ علاقه‌ای به حضور ابراهیم شکوری در پرسپولیس ندارند و او شانسی برای حضور در جایگاه مدیرعاملی و مدیران باشگاه ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس