کد خبر 1290583
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
اولتیماتوم دروازه‌بان تیم ملی ایران به باشگاه بواویشتا پرتغال

مدیر برنامه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال بواویشتا پرتغال تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت مطالبات این دروازه‌بان، امکان دارد قراردادش را تا ۲۰ روز دیگر فسخ کند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و تیم بواویشتا پرتغال از شرایط مالی که برایش در این تیم پرتغالی ایجاد شده، ناراضی است. باشگاه بواویشتا مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرده و بیرانوند هم از تمام ظرفیت‌هایش برای گرفتن حقوق معوقه استفاده کرده است.

در این ارتباط فرشید کریمی مدیر برنامه بیرانوند تاکید کرد که نه تنها حقوق این دروازه بان بلکه حتی حق کمیسیون او برای انتقال بیرانوند به بواویشتا هم کامل پرداخت نشده است.

این در حالی است که باشگاه بواویشتا تاخیر در پرداخت حقوق بازیکنان خود را تکذیب می‌کند.

کریمی در این خصوص به سایت maisfutebol پرتغال گفت: کمیسیون انتقال من پرداخت نشده است. دستمزد بازیکن هم پرداخت نشده است. آنها فقط اندکی از حقوق را پرداخت کردند چیزی حدود یک ماه حقوق ولی حتی این مبلغ هم دیر پرداخت شد.

بیشتر بخوانید:

دشت یک امتیازی بواویشتا با کلین شیت بیرانوند

مدیر برنامه بیرانوند افزود: من با باشگاه بواویشتا صحبت کردم. آنها قول‌هایی می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند. به ما گفتند قرار است پول بدهند ولی تا الان اتفاقی نیفتاده است. بواویشتا از نقل و انتقالاتی که انجام می‌دهد، میلیون‌ها (یورو) دریافت می‌کند ولی به بازیکنان پول نمی‌دهد. این فقط مشکل علیرضا نیست و سایر بازیکنان هم هستند.

اولتیماتوم دروازه‌بان تیم ملی ایران به باشگاه بواویشتا پرتغال

در این ارتباط باشگاه بواویشتا ادعای تعویق در پرداخت حقوق بازیکنان را رد کرد: «بواویشتا یک بار دیگر قاطعانه خبر حقوق معوقه را رد می‌کند. تا جایی که می‌دانید برای این آقا (فرشید کریمی) حق کمیسیونی است که می‌گوید باید برای انتقال بیرانوند دریافت کند.»

فرشید کریمی در واکنش به این موضع باشگاه بواویشتا تاکید می‌کند که فقط بحث کمیسیون نیست و باشگاه فقط مبلغ اندکی از حقوق ماه اول را پرداخت کرده است و حتی ممکن است تا ۲۰ روز دیگر قرارداد علیرضا را فسخ کند.

کریمی گفت: هنوز این موضوع قطعی نیست اما اگر آنها به ما پول ندهند، ممکن است این اتفاق رخ بدهد. بیایید تا ۲۰ روز دیگر که طبق مقررات تعیین شده، صبر کنیم و بعد تصمیم بگیریم. همه چیز ممکن است. هیچ تصمیمی گرفته نشده است. صبر می‌کنیم تا بواویشتا پولمان را بدهد.

مدیر برنامه دروازه بان تیم ملی ایران در خصوص شرایط او در پرتغال هم تصریح کرد: علیرضا در پرتغال خوشحال است، اما مشکلات مالی دارد. او باید کرایه خانه و ماشین را بپردازد. او از ابتدا این مشکلات مالی را پشت سر می‌گذارد که متاسفانه تا این لحظه ادامه دارد. اما پرتغال و بواویشتا را خیلی دوست دارد. او در بلژیک خوشحال نبود، بیرانوند می‌خواست به جای دیگری برود و حالا پرتغال را دوست دارد، اما باید پولی را که به او بدهکار است دریافت کند، زیرا به خاطر آن مشکلات مالی را پشت سر می‌گذارد.

کریمی همچنین به بازتاب خبرهای منفی بواویشتا و تاثیر آن بر لیگ پرتغال اشاره کرد و گفت: این برای بواویشتا و لیگ پرتغال بد است. این خبر در سراسر آسیا پخش می‌شود و تصویری که ایجاد می‌شود این است که پرتغال با لیگ حرفه‌ای خود، پول بازیکنان را به موقع پرداخت نمی‌کند.

مدیر برنامه بیرانوند در پایان گفت: علیرضا دروازه بان خوبی است. امیدوارم در بواویشتا بدرخشد و همه چیز خوب پیش برود. امیدوارم این مسائل حل شود، زیرا بواویشتا یک باشگاه بزرگ و با هواداران زیاد است.

باوجود این مشکلات بیرانوند شب گذشته در هفته نهم لیگ پرتغال و در بازی بواویشتا مقابل بلننسز درون دروازه ایستاد. این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و بیرانوند گلی را دریافت نکرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس