کد خبر 1290480
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
باختیم، اما حق ما باخت نبود

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در مقابل استقلال خوب بازی کردیم و حق ما باخت نبود.

به گزارش مشرق، مسعود ابراهیم‌زاده در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با استقلال اظهار داشت: به استقلال برای این برد تبریک می‌گویم زیرا بازی خوبی انجام دادند.

وی افزود: بازی خوب جانداری بود، موقعیت‌های خوبی در بازی داشتیم و با وجود مصدومیت بازیکن ما موقعیت‌های متعددی ایجاد کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در نیمه اول می‌توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم، در این نیمه سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم که به دلیل جوانی تیم از دست رفت.

وی اضافه کرد: خیلی از بچه‌ها برای اولین بار مقابل استقلال بازی کردند که به همین دلیل استرس داشتند اما مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شویم.

ابراهیم زاده تاکید کرد: باختیم، اما حق ما باخت نبود، امیدواریم با عملکرد خوب بتوانیم این نتیجه را در بازی‌های بعد جبران کنیم و به امتیازات لازم برسیم.

حدادی فر صاحب ذوب آهن است

وی در خصوص کاپیتان شدن در تیم ذوب آهن ابراز داشت: بازوبند اینجا دست بازیکنانی بوده که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فوتبالی خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌ها بودند، آقای حدادی فر دوست، رفیق و همبازی من بوده است که به نوعی صاحب ذوب آهن است و ۲۰ سال است در این تیم است.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: امیدوارم بتوانم امانت دار خوبی برای بازوبند کاپیتانی ذوب آهن باشم و به این تیم کمک کنم و بعد از دو سال سخت امسال بهترین سال ذوب آهن باشد.

وی ابراز داشت: تیم با حضور مهدی تارتار نظم دارد و سبک بازی ما و بازی رو به جلو قابل مشاهده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس